سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲
کد مطلب : 127268
معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون در نشست خبری خبر داد:

حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی

حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی
معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون ضمن اشاره به حضور ۲۵ برند خارجی در کنار شرکت‌های بزرگ و دانش بنیان‌های داخلی در نمایشگاه بین‌المللی پلیسی، امنیتی و ایمنی بر نقش فعال آتش نشانی در این نمایشگاه و نیز اتاق گفت و گو میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان تاکید کرد.
سردار ناصر یزدآبادی در نشست خبری نمایشگاه دستاوردهای پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف عرضه و ارایه آخرین دستاوردهای حوزه امنیتی و پلیس به صورت استفاده عمومی و تخصصی برای پلیس برپا می شود.وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره جایگاه آتش نشانی در این نمایشگاه عنوان داشت، یکی از مباحث مهم در این نمایشگاه توجه به مسئله ایمنی و امنیت است لذا از فعالان اصلی در این نمایشگاه را آتش نشانان تشکیل می‌دهند. در این نمایشگاه شرکت‌هایی که وسایل آتش نشانی را تولید می‌کنند حضور دارند و آتش نشان‌های تهران و شهرستان با حضور در این نمایشگاه با این دستاوردها آشنا شده و در صورتی که تقاضایی داشته باشند و مرتفع سازی نیازهیشان را محقق می‌سازند.
و در ادامه با اشاره به ابتکار عمل تشکیل تالار گفت و گوهای تجاری در این نمایشگاه عنوان داشت که  تولید کننده و مصرف کننده بتوانند با هم ارتباط برقرار سازند تا بتوانند طرفین برای رفع نیازها و عرضه کالاهای خود اقدام نمایند. وی اظهار داشت: این نمایشگاه همچنین محیطی برای نمایش دستاوردهای تولیدکنندگان و فعالان حوزه فناوری ایمنی است. امروزه با توجه به تغییرات و پیچیدگی در حوزه ناامنی اجتماعی، نیازمند توسعه خدمات ایمنی هستیم و نمایشگاه ایپاس می تواند به تقویت کسانی که در حوزه نظم و امنیت جامعه فعالیت می کنند کمک کند.
معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون فراجا ادامه داد: این نمایشگاه بستری برای نمایش ایده‌های خلاق شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی ابزار و فناوری های ایمنی و امنیتی خواهد بود.سردار یزدآبادی اضافه کرد: در سال گذشته ۶۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه ایپاس شرکت کردند و امسال نیز با استقبال داخلی و خارجی مواجه هستیم.وی ادامه داد: امسال تولیدکنندگان از ۱۶ کشور در حوزه امنیتی به صورت مستقل و شرکتهایی به صورت نمایندگی شرکتهای خارجی به صورت غیرمستقیم در نمایشگاه ایپاس شرکت می کنند.یزدآبادی تاکید کرد: امروز بخشی از تجهیزات در حوزه پلیس خروجی نمایشگاه و نیازسنجی نیروهای انتظامی است که در طی سالهای اخیر ارزیابی شده است.وی گفت: برای مثال امروز تولید دستگاه‌های پلاک زنی ناشی از نیازسنجی است که توسط شرکت های دانش بنیان و با یک هشتم هزینه واردات انجام و تولید شده است.
به گفته وی نمایشگاه ایپاس فضای مناسبی برای مطالبه گری بهره‌برداران از تولیدکنندگان در جهت بروزرسانی محصولات است تا بتوان با تهدیدهای امنیتی و ایمنی مقابله کرد.
دبیر اجرایی نمایشگاه ایپاس نیز گفت: امسال ۲۲۱ شرکت در نمایشگاه شرکت می کنند که ۲۵ درصد آن تولیدکنندگان دانش بنیان داخلی هستند.رضا اصغریان ادامه داد: از برخی از کشورها ۶ شرکت هم حضور داشته و ۶۰۰ محصول به نمایش گذاشته می‌شود.دبیر اجرایی نمایشگاه ایپاس گفت: ۲۰ رده پلیس نیز در نمایشگاه با خدمات و دستاوردهای خود حاضر هستند و فعالیت خود در حوزه امنیتی را نمایش خواهند داد.
اصغریان ادامه داد: تقریبا ۱۵ درصد شرکت‌های حاضر در تمامی دوره های نمایشگاه ایپاس حضور داشته و بیش از یکهزار کشور نیز در کشورمان برای تولید محصولات و تجهیزات ایمنی و امنیتی فعال هستند که حداقل یک دوره در نمایشگاه شرکت کردند.وی همچنین به نیازسنجی کشورهای خارجی از محصولات ایمنی و امنیتی ایپاس اشاره کرد و گفت: با حضور نمایندگان خارجی در نمایشگاههای گذشته، بستر برای ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان فراهم شده است.بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایپاس دوشنبه ۲۴ مهرماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار خواهد کرد و تا ۲۷ همین ماه ادامه دارد.سردار یزدآبادی در پاسخ به دفاع‌پرس درخصوص حضور پلیس‌های تخصصی در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: چندین فرماندهی دستاورد‌های خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

سمیه ملکی
https://siasatrooz.ir/vdcd950fjyt0xx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی