يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : 127310
داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند

دزدی برای قتل یا قتل برای دزدی!

دزدی برای قتل یا قتل برای دزدی!
خبر تکان دهنده بود، داریوش مهرجویی و همسرش به قتل رسیدند! همسر مرحوم مهرجویی چند روز پیش از تهدید خود و خانواده از سوی فردی خبر داده بود اما شکایتی را مطرح نکرده بود.
خالق آثاری همچون هامون، گاو، مهمان مامان و... در ویلای شخصی خود در کرج به قتل رسید، در این اقدام جنایتکارانه؛ سرقت نیز انجام شده است اما به نظر می‌رسد که قتل مهرجویی و همسرش مشکوک باشد.
براساس آخرین گزارش‌ها در شب قتل کارگردان معروف سینمای ایران داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر برخی اشیای قیمتی نیز از ویلای شخصی ‌شان سرقت شده است.
شنبه شب خبر قتل داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی‌اش در کرج، جامعه هنری را در شوک فرو برد.
پزشکی قانونی علت مرگ را وارد کردن چاقو به بدن مقتولان اعلام کرده است، در همین حال پلیس اعلام کرده چند نفر مظنون نیز بازداشت شده‌اند؛‌سخنگوی فراجا نأکید کرده قاتل یا قاتلا داریوش مهرجویی و همسرش به زودی دستگیر می‌شوند.
گفته می‌شود چند قطعه طلا که در دست مرحوم وحیده محمدی فر بوده و گوشی‌های همراه آن دو و برخی لوازم قیمتی از سوی قاتل یا قاتلین به سرقت رفته است.
داریوش مهرجویی با 84 سال سن و همسر جوانش نمی‌توان باور کرد که برای چند قطعه طلا و دو گوشی تلفن همراه به قتل رسیده باشند، با توجه به تهدیدی که چند روز پیش شده بودند و همسر مرحوم مهرجویی از آن خبر داده بود، ماجرای قتل فراتر از دزدی است.
سردار سعید منتظر المهدی سخنگوی فراجا اعلام کرد: پلیس عاملان این اقدام را به زودی دستگیر و به دستگاه قضا تحویل می‌دهد.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح جزئیات قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار داشت: شب شنبه خبر قتل داریوش مهرجویی (کارگردان سینما و تلویزیون) و همسرش در ویلای شخصی واقع در زیبادشت مشکین دشت توسط دخترشان به پلیس گزارش شد.
وی از حضور تیم‌های تخصصی برای بررسی جزئیات این حادثه خبر داد و خاطرنشان کرد: موضوع تحت پیگیری قرار دارد.
رئیس کل دادگستری استان البرز نیز گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی علت فوت داریوش مهرجویی و همسرش برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز بوده است.
حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: گزارش پزشکی قانونی درمورد قتل داریوش مهرجویی و همسرش تهیه شده است.
وی افزود: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.
فاضلی هریکندی گفت: طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز درمورد هر دو نفر از مقتولین منتفی است.
رئیس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد: دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این جنایت در سریع‌ترین زمان ممکن به مقامات قضایی و انتظامی استان البرز  صادر شده و تاکید میشود از هرگونه گمانه‌زنی در خصوص مسبب یا مسببین این جنایت تا زمان روشن شدن ابعاد پرونده خودداری شود.
https://siasatrooz.ir/vdcb8zb8grhb5fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی