جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کد مطلب : 129449

اصولگرانماها، شناگران خوبی هستند!

حتماً این ضرب المثل قدیمی را شنیده‌اید که می‌گوید؛«فلانی آب نمی بینه وگرنه شناگر ماهری است!»
حالا شده حکایت برخی از افراد و گروه‌های سیاسی کشور که از بد حادثه خود را «اصولگرا» و ذوب در ولایت می دانند. این جماعت طی هفته گذشته منتهی به برگزاری مرحله دوم انتخابات کاری کردند که بعضاً شرم آور بوده و در هیچ یک از انتخابات بعد از انقلاب سابقه نداشته است. در این ایام گروه‌هایی که خود را صاحب رأی می‌دانستند و اسامی پر طمطراقی هم دارند، در بداخلاقی و رفتارهایی که از خود بروز دادند بی‌نظیر بودند.
در کل باید بگویم اصولگرایان در انتخابات دوازدهم، نمره قبولی نمی‌گیرند و حتی با«تک ماده» هم قبول نمی‌شوند!
بد اخلاقی‌ها و اقدامات صورت گرفته تحت عنوان«افشاگری» نشان داد که این جماعت در بزنگاه‌های خاص که رقیبی قدر و محکم ندارند چنان به جان هم می‌افتند که نگو و نپرس!
رفتارهای غیر اخلاقی و غیراسلامی، هتاکی‌ها، فحاشی‌ها، به هم ریختن فضای مجازی، توییت زدن و...از جمله رفتارهای نکوهیده‌ای بود که از این «اصولگرانما»ها سر زد که عملاً این رفتار زشت و ناپسند با هیچ ماده ای پاک نمی‌شود.
اینکه راه یابی به مجلس چقدر ارزش دارد که این عده، خود را مجاز به انجام هر کاری بدانند جای تعجب است که اینگونه بدیهی ترین اصول اولیه اخلاقی که اسلام و قرآن به آن تاکید دارند زیر پا می‌گذارند؟
از این جماعت باید پرسید پس تفاوت شما که داعیه اسلام مداری و اخلاق مداری دارید با آن هایی که هیچ اعتقاد محکمی ندارند و از اسلام و قرآن هم حرفی نمی زنند و مایه نمی‌گذارند چیست؟ افشاگری‌های انجام شده نشان داد این اصولگرانماها، برای رسیدن به قدرت و ارکان قدرت به هر وسیله ای متوسل می شوند تا هدفشان را توجیه کنند و لذا از آبرو ریزی طرف مقابل هم باکی ندارند.
از طرف دیگر نشان دادند که امانتداران خوبی در مسئولیت هایشان نیز نیستند چرا که اطلاعات افشا شده از رقبا نشان داد که این جماعت و همپالکی‌هایشان که در رده‌های مختلف قدرت و سیستم اداری کشور هستن دبه آسانی اسرار و اطلاعات خصوصی رقبا را منتشر و افشا می‌کنند تا حریف را با بی آبرویی از میدان به در کنند!
مخلص کلام اینکه باید تأسف خورد که تعدادی از نمایندگان مجلس دوازدهم با بدترین شیوه‌های غیراخلاقی به مجلس راه یافته‌اند که در حقیقت حقشان نبوده است و قطعاً یقین داریم مجلس بعدی مجلسی متلاطم و پر از درگیری سیاسی داخلی‌شان خواهد شد و از کار برای مردم خبری نیست!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcgty9qyak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی