دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : 124374

پیامی به تطهیرکنندگان تروریسم

نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دیروز بار دیگر مقر گروه‌های تروریستی و تجزیه طلبان را...
نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران دیروز بار دیگر مقر گروه‌های تروریستی و تجزیه طلبان را در اقلیم کردستان عراق هدف پهپادی، موشکی و توپخانه‌ای قرار دارد. مراکزی که پیش از این نیز در ششم مهر ماه هدف قرار گرفته بودند اما گروه‌های مذکور با برخی حمایت‌های خارجی به آنها باز گشته بودند. این اقدام مهم امنیتی در حالی صورت گرفته است که پیش از این نیز دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تیم‌های تروریستی متعددی را در مناطق مرزی کشور بویژه در مرزهای غربی، شمال غربی و جنوب غربی هدف قرار داده‌اند. نگاهی بر آنچه این روزها در حوزه امنیت کشور در جریان است بیانگر پازلی است که در ورای مرزهای ایران طراحی و اجرا می شود.
بخشی از این طراحی در قالب تحرکات مسلحانه است که در ماه‌های اخیر در قالب کومله، دموکرات‌های تجزیه طلب، منافقین، تجزیه طلبان و تروریست‌ها در مرزهای ایران و افغانستان، به کشته سازی و حملات تروریستی می‌پردازند. جالب توجه آنکه غرب در فضای رسانه‌ای با کلید واژه‌ای به نام دفاع مشروع مردم در برابر آنچه سلاح نیروهای امنیتی می‌نامد، به تطهیر این گروه‌ها پرداخته و به جنایات آنها که دستشان به خون هزاران ایرانی آغشته است مشروعیت می‌بخشند. متاسفانه برخی کشورهای همسایه نیز آگاهانه یا ناآگاهانه در این بازی غرب ایفای نقش می‌کنند که نمود آن را در پناه دادن اقلیم کردستان عراق به تجزیه طلبان و برخی مواضع نسنجیده و غیر اصولی دولتمردان جمهوری آذربایجان می‌توان مشاهده کرد که جز دمیدن در بحران سازی غرب کارکردی نداشته‌اند. بر این اساس جمهوری اسلامی بر اساس حق مسلم و تکلیف خویش مبنی بر حفظ تمامیت ایران و مقابله با تهدیدات به این رفتارها پاسخ دیپلماتیک و در صورت لزوم نظامی می دهد.
بعد دیگر تحرکات غرب را برای فشار بر ایران و حمایت از آغتشاشگران را در سیاست تحریم و فشار می‌توان مشاهده کرد چنانکه در روزهای اخیر در عالی ترین سطح مقامات اروپایی ژست بشر دوستی و اظهارنظرهای ضد ایرانی در پیش گرفته‌اند. افرادی مانند مکرون رئیس جمهور فرانسه که روزانه دهها نفر در کشورش به دلیل اعتراض به سیاست های دولت سرکوب و بازداشت می شوند ادعای حمایت از انقلاب ایرانیان را سر می‌دهند در حالی که نسخه تجویزی آنها نیز تحریم‌های بیشتر است چنانکه دیروز اتحادیه اروپا از لیست جدید تحریم‌های ضد ایرانی گفته‌اند. البته مکرون هنوز به این امر اشاره نکرده است که چگونه ادعای حمایت از مردم ایران سر می‌دهد در حالی که در تحریم‌های دارویی علیه مردم ایران شرکت می‌کند و البته بابت ارسال خون‌های آلوده به ایران در سالهای گذشته عذرخواهی نکرده است.
ضلع سوم تحرکات غرب را باید در ماموریت تعیین شده برای رسانه‌های غربی و بویژه لندن نشینان جستجو کرد. در حالی فضای داخلی ایران در مسیر آرامش به سر می برد که این رسانه‌ها ماموریت دارند تا با تکیه بر فیلم ها و تصاویر آرشیوی، گزارش نویسی‌های تخیلی با ادعای مروری بر آنچه در این هفته‌ها روی داده است، داستان سرایی با محوریت کشته سازی و قهرمان پروری با هدف تحریک احساسات مردم و نیز به زعم خود چهلم گیری برای آنچه کشته‌های انقلابشان می‌نامند، به دنبال حفظ آتش فرزی و در صورت امکان زمینه سازی با تحریک عواطف مردم هستند. جالب توجه آنکه این رسانه‌ها ماموریت دارند تا واژگانی همچون دفاع مشروع مردم، آپارتاید و اشغالگری جمهوری اسلامی ، خشونت سیستماتیک و... را در فضای جهان علیه ایران ترویج نمایند تا افکار عمومی جهان و نهاد بین‌المللی را به پذیرش رفتارهای خصمانه و حمتی تروریستی غرب و گروه‌های تروریستی که جنایتی همچون شاه‌چراغ را رقم زدند فراهم سازند.
با توجه به این حقایق باید دانست که امروز کشور در معرض تهاجمی همه جانبه از سوی دشمنان قرار گرفته است که کلنگی کردن ایران و نابودی یکایک ایرانی‌ها هدف اصلی آن است هر چند که در ظاهر شعارهای بشر دوستی سرداده و رسانه‌هایشان مدعی حمایت از مردم ایران هستند. امروز هوشیاری مردم و بیداری خواص در برابر طراحی دشمن و گرفتار نیامدن در زمین بازی آن امری ضروری برای حفظ کشور است. هدف قرار گرفتن اقلیم کردستان عراق بخشی از این بصیرت و آگاهی در برابر تحرکات دشمنان است که توسط نیروهای نظامی کشور صورت گرفته است و ملت با بصیرت و آگاهی در پایان دادن به اغتشاشات می‌تواند ضلع دیگر این مقابله با عملی سازد تا بار دیگر نام ایران و ایرانی به عنوان خنثی کننده طراحی‌های دشمنانش پر آوازه گردد.

نویسنده: قاسم غفوری
https://siasatrooz.ir/vdciy5az5t1arp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی