جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : 125607

نابودی اسرائیل نزدیک است

برخی شاید با خود بگویند هر سال راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود و هر سال هم شعار مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود و...
برخی شاید با خود بگویند هر سال راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود و هر سال هم شعار مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود و نوید پایان این رژیم وعده داده می‌شود اما چرا این وعده محقق نشده است؟
از زمان تشکیل رژیم اسرائیل در کشور فلسطین که با توطئه انگلیس و آمریکا به اشغال فلسطین انجامید، ۷۵ سال می گذرد اما ایا اسرائل به اهداف خود در طول این زمان طولانی دست یافت و توانست سودای کشور اسرائیل از نیل تا فرات را محقق کند؟
جهان اسلام از تشکیل کشوری مجعول و غیر قانونی به نام اسرائیل و اشغال سرزمین فلسین زخم خورده است و اگر از همان زمان جهان اسلام و مردم مسلمان جهان نسبت به سیاستی که برای تشکیل اسرائیل شکل گرفت قیام کرده و مقابله می‌نمودند،‌از اشغال فلسطین جلوگیری شده بود و یک غده سرطانی به نام اسرائیل در قلب جهان اسلام شکل نمی‌گرفت.
هر چند در برهه‌هایی برخی کشورهای اسلامی پس از تشکیل رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین با این رژیم درگیر شده و جنگ‌هایی هم در گرفت اما همان‌ها هم با خیانت‌هایی از سوی برخی سران کشورهای اسلامی عربی به نتیجه نرسید.
در طول ۷۵ سال از زمان تأسیس اسرائیل تاکنون، آمریکا و کشورهای همسو و همپیمان آن از رژیم صهیونیستی حمات کرده و به افزایش قدرت آن پرداخته‌اند.
قدرت نمایی‌های اسرائیل تا زمانی تأثیر گذار بود که هنوز انقلاب اسلامی در ایران پیروز نشده بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی به شدت احساس خطر کرد.
ایران سیاست خود را بر نابودی اسرائیل گذاشت و برای رسیدن به این هدف که آروزی همه مسلمانان جهان است‌،‌روز جهانی قدس را برپا کرد و در طول ۴۵ سال از عمر انقلاب تنها به برگزاری راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی بسنده نکرده است.
مردم فلسطین در طول ۴۵ سال گذشته تاکنون ابتدا با سنگ و فلاخن به جنگ با ارتش مسلح و مجهز اسرائیل می‌رفتند،‌ انتفاضه مردم فلسطین پس از چند سال اکنون تبدیل به جنگ با ارتش اسرائیل با سلاح‌های گرم رسیده است.
موشک‌، پهپاد و راکت اکنون در اختیار جبهه مقاومت فلسطین است و این نتیجه سال‌ها حمایت ایران از جبهه مقاومت است که باعث شده تا سران اسرائیل همواره نگران و ترس داشته باشند چرا که اکنون سنگ در کار نیست بلکه پهپاد و موشک است که بر سر اشغالگران فرود می‌آید و این نتیجه مقاومت و همراهی ایران با مردم فلسطین است.
روشن است در این میان هستند برخی که با سیاست‌های ایران مخالف باشند و در داخل نیز حضور دارند، اما سیاستی که جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مسلمانان جهان کرده است، قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران را افزایش داده و باعث گشته تا تهدیدات دشمنان علیه ایران خطرساز نباشد.
ایران علاوه بر باز گرداندن عزت جهان اسلام،‌ خود را در قلوب مردم مسلمان جهان جا داده و باعث گشته تا آنها نگاه مثبتی به ایران اسلامی داشته باشند. شرایطی که مردم فلسطین پیش از آن داشتند، اکنون دیگر چنین شرایط حاکم نیست و اسرائیلی‌ها نمی‌توانند مانند قبل علیه مردم فلسطین اقدام کنند.
سوریه که با برنامه قبلی به اشوب کشیده شده بود تا یکی از کشورهای محور مقاومت نابود شده و پل ارتباطی ایران به لبنان و فلسطین قطع شود، اکنون با مقاومت خود که با حمایت ایران به نتیجه رسید،‌ بار دیگر مقابل رژیم صهیونیستی همچون سابق ایستادگی می‌کند و لبنان با وجود حزب الله قدرتمند و مقتدر با هزاران موشک که تل آویو و دیگر شهرهای اسرائیل را هدف گرفته‌اند در انتظار نابودی اسرائیل هستند.
هر چند رژیم صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است و می‌رود تا شرایط داخلی،‌این رژیم را سرنگون کند و به سال‌ها جنایت علیه مردم فلسطین و بشریت پایان دهد.
هر آنچه که اکنون در اسرائیل می‌گذرد،‌دستاورد انقلاب اسلامی مردم ایران است،‌ روز آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل نزدیک است،‌ آنقدر نزدیک که سران رژیم صهیونیستی، تحلیلگران و رسانه‌های آن نیز فهمیده‌اند گریزی از آن نیست. حتی حامیان این رژیم نیز کاری پیش نخواهند برد،‌ نابودی رژیم صهیونیستی وعده الهی است.

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdciuwazyt1arq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی