چهارشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : 126899

راهپیمایی اربعین دشمن‌خوارکن

هر سال که محرم فرا می‌رسد و پس از آن واقعه بزرگ اربعین با راهپیمایی ‌بی‌نظیر برپا می‌شود،‌تلاش‌های بسیاری می‌شود تا به هر نحوی که شده محرم، عزاداری‌ها و راهپیمایی اربعین تخریب شود. رسانه‌های گوناگون فارسی زبان خارجی همه همت خود را صرف تخریب محرم و اربعین می‌کنند تا شاید بتوانند از جمعیت حاضر در مراسم محرم و اربعین بکاهند.
اقدامات زیادی را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهند و شبکه‌های رسانه‌ای زیادی را با هزینه‌های هنگفت راه اندازی کرده و می‌کنند تا شاید بتوانند مردم ایران را از حضور در مراسم عزاداری محرم و راهپیمایی اربعین منصرف کنند.
اما در طول سال‌هایی که علیه اعتقادات قلبی و دینی مردم ایران و شیعیان و آزادگان جهان انجام داده‌اند،‌ نتیجه معکوس گرفته‌اند و با وجود شکست‌هایی که خورده‌اند اما باز همچنان دست از توطئه و دسیسه در این زمینه بر نمی‌دارند.
راهپیمایی اربعین برکات زیادی دارد، هم مادی هم معنوی، آنهایی که چشم دیدن برپایی بزرگترین راهپیمایی دینی جهان را ندارند، سعی در تخریب آن دارند.
هزینه‌های برپایی بزرگترین راهپیمایی را مردم تقبل می‌کنند، 12 هزار میلیارد تومان هزینه برگزاری آن است که مردمی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند آن را با عشق می‌پردازند و تنها 3 هزار میلیارد تومان دولت هزینه می‌کند.
هر غذایی در مسیر راهپیمایی به زائران عرضه می شود نذر اربعین است که همه آن بر عهده مردم ایران ، عراق، سوریه، لبنان و..... است. بیشترین سهم را مردم عراق دارند چرا که زائران اربعین بیشترین حضور را در خاک عراق دارند میهمان مردم این کشور هستند و آنها هم به شایسته‌ترین شکل  از زائران پذیرایی می‌کنند. این تنگ نظری تا آن اندازه است که با تبلیغات مسموم که از سوی رسانه‌های دشمن صورت می‌گیرد سعی بر آن است تا از شور و شوق راهپیمایی بزرگ اربعین کاسته شود تا جایی که حتی در فضای مجازی و شبکه‌هایی که از سوی دشمنان هدایت می‌شود،‌ به دروغ ادعا می‌شود که غذاهایی که در عراق به زائارن داده می‌شود فاسد و مسموم است پس نروید!
این تنگ نظری و خباثت حتی تا جایی پیش رفته که گفته می‌شود مردم گرسنه‌اند و برای خوردن به عراق می‌روند در حالی که زائران برای پیاده روی اربعین باید چند میلیون هزینه کنند و سختی راه و را به جان بخرند تا به مقصود برسند.
عراقی‌ها در این راهپیمایی انقلابی، سنگ تمام می‌گذارند و هر آنچه که دارند برای پذیرایی از زائران نذر می‌کنند. در کنار برکات معنوی این رستاخیز اربعین، رونق اقتصادی و گردش مالی زیادی به وجود می‌آید به ویژه در استان‌ها و شهرهای مرزی کشور که میزبان زائران و راهپیمایان اربعین حسینی هستند.
عمق کینه تنگ نظران و دشمنان در ماجرای برپایی زیباترین واقعه در راهپیمایی اربعین آنجا است که هزینه‌های آن را غیر موجه می دانند و سعی می کنند تا با فرافکنی، دروغ پردازی، مقایسه‌های نامربوط، برگزاری راهپیمایی را تضعیف و تخریب کنند، با این وجود اما هر سال این راهپیمایی انقلابی، پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.
خشم دشمن و تلاش آن علیه اربعین اهمیت برپایی راهپیمایی را صد چندان می‌کند و حقانیت ایران، شیعیان و آزادگان را به اثبات می‌رساند.
زائران اربعین با حالی خوش باز می‌گردند و این حال و هوای زیبا را به آنهایی که نتوانستند بروند انتقال می‌دهند. مدت‌ها، فضای کشور از راهپیمایی بزرگ و بی‌مانند اربعین که در دنیا نمونه آن را نمی‌توان یافت، عطر آگین می‌شود. محرم و اربعین، که به یاد سید و سالار شهیدان است، برکت و رحمت الهی است.
حضور میلیونی شیعیان و ازادگان جهان که در میان آنها حتی دیگر ادیان نیز دیده می‌شوند، رجز خوانی و لشکر کشی در مقابل دشمنان است و این مسئله را همان دشمنان به خوبی درک کرده‌اند و برای همین است که علیه راهپیمایی بی‌مانند اربعین اقدام می‌کنند. مردم هم از همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها آگاهی دارند و می‌دانند که باید در این واقعه مهم حضور داشته و پای کار باشند.
 

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdccoeqso2bqi48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی