جمعه ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
کد مطلب : 126912

اسرائیل در انتظار پاسخ قاطع ایران باشد

این که رژیمی همچون رژیم صهیونیستی اقدام به نفوذ و جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند،‌یک اتفاق عادی است، چرا که می‌داند هر اندازه ایران تولید قدرت کند،‌به زیان آن رژیم خواهد بود.
به تازگی یک اقدام جاسوسی و خرابکارانه از سوی رژیم جعلی اسرائیل علیه صنایع موشکی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران کشف و خنثی شده است.
صهیونیست‌ها در این پروژه 9 سال فعال بودند و در این 9 سال نیز زیر چتر نظارت و کنترل نیروهای اطلاعاتی امنیتی جمهوری اسلامی ایران به ویژه حفاظت اطلاعات وزارت دفاع قرار داشتند و در این مدت هم مطلع نشده بودند که آنها تحت نظارت و رصد قرار دارند.
طبیعی است که صهیونیست‌ها برای اقدامات خرابکارانه علیه ایران فعالیت کنند و سعی داشته باشند در زمینه صنایع موشکی نفوذ کرده و اقدام به خرابکاری و از کار انداختن این صنایع کنند.
دلیل آن هم روشن است، توانمندی‌های موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره کابوسی بزرگ و وحشتناک برای صهیونیست‌ها بوده است.
سران رژیم صهیونیسیت به خوبی‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند،‌ رگباری از موشک‌های بالستیک، نقطه زن و ویرانگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر سر آنها فرود خواهد آمد و کار را یکسره خواهد کرد. برای همین است که سعی می‌کنند تا در خط تولید، تحقیق و پیشرفت موشکی ایران اخلال ایجاد کنند.
تصور صهیونیست‌ها بر این بود که با ترور سردار تهرانی مقدم از پایه گذاران برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران که در انفجار مرکز موشکی در حوالی تهران در شهرستان ملارد با خرابکار و بمب گذاری صهیونیست‌ها به شهادت رسید در حالی که پدر موشکی ایران در طول رزمی که برای ارتقاء برنامه موشکی ایران انجام می‌داد و آرزویش نابودی رژیم صهیونیستی بود، طهرانی‌مقدم‌های زیادی را پرورش داده بود و اکنون صنایع نظامی موشکی ایران یکی از 5 کشور قدرت موشکی جهان است. رژیم صهیونیستی یک رژیم تروریسم و تروریست پرور است و با همین روش نیز سعی دارد تا ماندگاری خود را با حذف فیزیکی مخالفان حفظ کند.
این رژیم حتی با ترور شهید فخری زاده دانشمند موشکی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، تصور آن را داشت که ضربه بزرگی به صنعت هسته‌ای و توانمندی‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران وارد کرده است اما پس از 12 سال از شهادت سردار طهرانی مقدم به دست صهیونیست‌ها و 3 سال از شهادت شهید فخری زاده، شاهد دستاوردهای بزرگتری از پیشرفت‌های موشکی و هسته‌ای بوده‌ایم که دسترنج شهدایی همچون طهرانی مقدم، فخری‌زاده و همکاران آنها است.
رونمایی و آزمایش موفق موشک‌هایی چون موشک «هایپر سونیک» و دیگر موشک‌هایی که لرزه بر اندام دشمنان به ویژه اسرائیل می‌اندازد، صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت.
روند پیشرفت‌ها، رونمایی‌ها و آزمایش‌های موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان ادامه دارد و با اشراف کامل اطلاعاتی امنیتی سازمان‌های اطلاعاتی کشور بر روی اقدامات دشمنان علیه صنایع نظامی و دفاعی این اجازه را به دشمن نخواهد داد تا بتواند خلیلی در روند پیشرفت‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند. تا پایان سال نیز قرار است تا 3 ماهواره ایرانی با ماهواره بر‌های ساخت دست صنایع موشکی ایران پرتاب شود.
ساخت موشک‌های ماهواره بر از جمله صنایع موشکی مهم است که تنها چند کشور قابلیت آن را دارد و ایران نیز در زمره کشورهای تولید کننده موشک ماهواره بر قرار دارد. بیش از 9 سال اقدام و نفوذ در صنایع موشکی ایران با هوشمندی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور خنثی شد.
این اقدامات از سوی دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها همچنان ادامه خواهد داشت اما هوشیاری نیروهای اطلاعاتی کشورمان بار دیگر آنها را خنثی خواهد کرد و البته، صهیونیست‌ها در انتظار پاسخ باشند که پاسخی سخت و ویرانگر خواهد بود.
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcizqazrt1ar32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی