يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
کد مطلب : 127250

چشمانشان را پوشانده‌ايم؛ براى همين نمى‌بينند!

ما نیز شگفت زده شدیم،‌ اما حیرت ما با حیرت زدگی دشمنان تفاوت دارد، عملیات طوفان الاقصی آنقدر غافلگیر کننده بود که دشمنان با آن همه ادعا و امکانات نتوانسته بودند از برنامه ریزی این عملیات اطلاعاتی به دست آورند تا مانع از اجرای آن شوند.
دوستان و حامیان مردم فلسطین همگی از عملیات پیروزمندانه طوفان الاقصی شادمانند و آن را غرور آفرین می‌دانند و برای آن جشن گرفته‌اند.
دشمن صهیونیستی هنوز در «خماری» این عملیات است، همچنان در شوک به سر می‌برد هر چند حملاتی را به شهرها و مکان‌های مسکونی غزه انجام داده که باعث شهادت تعدادی از مردم فلسطین شده است اما نوع عملیات‌ها با هم بسیار تفاوت دارد.
ارتش صهیونیستی دست به جنایت می‌زند اما نیروهای مقاومت فلسطین با ارتش رژیم جعلی اسرائیل می‌جنگند و رو در رو با آنها مبارزه می‌کنند، ‌که تصاویر منتشر شده نشان دهنده عمق عجز و وحشت سربازان اسرائیلی را به خوبی نشان می‌دهد. عملیاتی با این وسعت و حجم از آتش راکت، موشک،‌ پهپاد و خمپاره به همراه پرواز گلایدرها و فرود آنها با رزمندگان مقاومت در داخل سرزمین‌های اشغالی، غافلگیری بزرگی را برای صهیونیست‌ها رقم زد که تاکنون به خود ندیده بودند.
دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی رژیم صهیونیستی از موساد تا شاباک و البته سازمان‌های اطلاعاتی کشورهای غربی همچون «سیا و ام ای 6» هم نتوانسته بودند از این عملیات آگاه شوند و این ناتوانی را نتوانستند پنهان کنند و لب به اعتراف و عجز گشودند.
گردان‌های عزالدین قسام عملیات بزرگی انجام دادند و ضربه سختی بر پیکر رژیم جعلی اسرائیل وارد کردند و اگر سران رژیم صهیونیستی بخواهند عملیات گسترده‌ای را علیه مردم فلسطین در غزه انجام دهند، نیروهای گروه‌های مقاومت فلسطین نیز با توانمندی‌هایی که به دست آورده‌اند حملات خود را گسترش خواهند داد. وجود اسرای زیادی که در دست نیروی مقاومت است، امتیاز بزرگی برای آنها است.
در عملیات طوفان الاقصی فرار ساکنان سرزمین‌های اشغالی نمود و بازتاب زیادی داشت، حضور هزاران نفر از صهیونیست‌ها در فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه بن گورین نشان از عمق وحشتی است که حملات گردان‌های قسام انجام داده‌اند.
از سوی دیگر همزمان با عملیات طوفان الاقصی، حملات حزب الله لبنان به مواضع صهیونیست‌ها در خاک اشغالی لبنان و هدف قرار دادن پایگاه‌های آنها و با توجه به بیانیه حزب الله نشان دهنده حمایت تمام قد از گروه‌های مقاومت فلسطینی است. سال‌ها پیش سید حسن نصرالله در باره اسرائیل گفته بود که این رژیم سست‌تر از خانه عنکبوت است. اما نکته مهمی که به آن اشاره شد، کور شدن دشمن در مقابل عملیات طوفان الاقصی بود.
خداوند در قرآن کریم سوره یس فرموده است؛ «در پيش روى آنان (كافران) سدّى قرار داديم و در پشت سرشان سدّى؛ و چشمانشان را پوشانده‌ايم، براى همين نمى‌بينند.»
این وعده الهی را نباید نادیده گرفت، جبهه‌ای گسترده و عمیق علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته و اکنون این رژیم در محاصره قرار دارد.
حزب الله لبنان از یک سو،‌غزه و کرانه باختری سوی دیگر و سوریه و از همه مهمتر و برای صهیونیست‌ها ترسناک‌تر جمهوری اسلامی ایران است که اگر اسرائیل دست از پا خطا کند، با خاک یکسان خواهد شد.
سران رژیم صهیونیستی همچنان در شوک بزرگ تاریخی عملیات طوفان الاقصی هستند. حتی مقامات آمریکایی هم نتوانستند غافلگیری خود را پنهان کنند و گفتند؛ هیچ اخطاری مبنی بر آمادگی حماس برای حمله به اسرائیل دریافت نکرده بودیم. این موضع به این مفهوم است که جوانب حفاظتی این عملیات آنقدر در سطح بالایی بوده که بزرگترین دستگاه های جاسوسی جهان حتی در برآوردهای خودشان نیز احتمال آنرا نمی‌دادند چه رسد به کشف موضوع. هر آنچه که در عملیات طوفان الاقصی به دست آمده است، عنایت الهی است،‌ این پیروزی بزرگ با آزادی فلسطین و مسجد الاقصی به زودی کامل خواهد شد و این مهم همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، به دست جوانان فلسطینی اتفاق خواهد افتاد و اسرائیل نابود خواهد شد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcenf8z7jh8wwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی