جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
کد مطلب : 127292

عاشق نبرد با صهیونیست‌ها

پس از عملیات طوفان الاقصی که یک غافلگیری کامل و بی‌نظیر بود، ارتش رژیم صهیونیستی همچون گذشته دست به جنایت زد و مناطق مسکونی و مردم بی‌پناه و مظلوم غزه را هدف قرار داد و صدها تن از آنها را به شهادت رساند، در میان شهدا، نزدیک به 500 کودک دیده می‌شود که اثبات کننده کودک کش بودن رژیم صهیونیستی است.
پس از آن که ارتش رژیم جعلی اسرائیل در مقابله با نیروی‌های نظامی حماس همچون دفعات پیشین عاجز و ناتوان شد انتقام خود را از مردم بی‌دفاع می‌گیرد، موجی از خشم و نفرت علیه رژیم صهیونیستی در جهان شکل گرفته است.
در چند روز گذشته شاهد برپایی تظاهرات گستدره مردم کشورهای جهان علیه جنایاتی هستیم که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب می‌شود.
تظاهرات گسترده در فرانسه با وجود مخالفت شدید دولت مکرون برگزار شد که بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت.
علاوه بر آن دیگر کشورها همچون انگلیس، کانادا،‌ آمریکا،‌ ایتالیا،‌ کشورهای اسلامی همچون پاکستان،‌ایران، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر تظاهرات گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی برگزار کردند که نشان دهنده این موضوع است که رژیم جهلی اسرائیل در میان افکار عمومی جهان نمی‌تواند مظلوم نمایی کند و همچون سال‌های گذشته با فریب مردم جهان،‌ مردم و دولت‌ها را با خود همراه سازد.
دوران دروغ و فریب پایان یافته است و این روند از نشانه‌های اصلی نابودی رژیمی است که می‌پنداشت می‌تواند با عادی سازی روابط ماندگاری خود را تضمین کند. ایران اسلامی نیز دیروز جمعه شاهد برگزاری تظاهارت گسترده در سراسر کشور همزمان با برپایی نماز جمعه بود.
ایران اسلامی یکی از کشورهای اصلی حامی مردم فلسطین است و این سیاست پس از پیروزی انقلاب تقویت شد و نابودی رژیم جعلی اسرائیل و بازگشت فلسطین به مردم آن از آرمان‌های آن است.
حمایت‌های ایران از مردم و جبهه مقاومت فلسطین باعث گشت تا آنها از نبرد نابرابر سنگ مقابل تانک و هواپیما، به نبرد با موشک و پهپاد ارتقاء یابند و همین پیشرفت باعث گشت تا عملیاتی چون طوفان الاقصی ضربه مهلک و سرنوشت سازی را بر پیکر پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کند.
روز گذشته در جریان برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرهای ایران، از میان آنها بسیاری داوطلب حضور در فلسطین و نبرد با رژیم صهیونیستی شدند که این اقدام باعث گشت به یاد آن سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی بیفتیم که فروموده بودند؛
«گاهى بعضى از جوانهاى ما که مراجعه میکنند و جوابى نمى‌شنوند، به من نامه مینویسند و التماس میکنند که اجازه بدهید ما برویم در صفوف مقدّم با رژیم صهیونیستى بجنگیم. ملّت، عاشق مبارزه‌ى با صهیونیست‌ها است و جمهورى اسلامى‌ [هم این را] نشان داده است.» 04/۰۹/1393
آرزوی همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان جهان نابودی رژیم صهیونیستی است. موجی علیه ایرن رژیم شکل گرفته که رفته رفته این موج بزرگتر و سهمگین‌تر می‌شود و وحشتی که در وجود سران رژیم صهیونیستی دیده می‌شود از همین موج است برای همین است که دست به جنایت می‌زند تا با ایجاد رعب و وحشت، و تهدید دیگران،‌ شاید بتواند از فشارها بکاهد اما مردم فلسطین، راه خود را برگزیده‌اند و تنها راه پیش روی آنها نبرد و مقاومت است که مردم دیگر کشورها نیز برای این نبرد بزرگ که به پایان اسرائیل ختم می‌شود، رغبت شدیدی دارند و این اتفاق به زودی خواهد افتاد و سربازان و لشکریانی از مردم کشورهای مسلمان و ازدی‌خواه راهی فلسطین خواهد شد تا بر روی رژیم صهیونیستی را خط پایان بکشند و پیروزی بزرگ را رقم بزنند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcao0n6u49nuu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی