يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : 127317

غزه، قتلگاه صهیونیست‌ها

آنچه از میدان نبرد میان مردم فلسطین با نیروهای اشغالگر اسرائیلی دیده می‌شود، نبردی نابرابر است، نبردی که طک طرف آن تا داندان مسلح و البته بی‌رحم و جنایتکار است و همچنان قوانین بین‌المللی را هم زیر پا می‌گذارد و طرف مقابل با حداقل امکانات نظامی مقابل یکی از ارتش‌های قدرتمند جهان ایستادگی کرده و ناتوانی آن را به اثبات رسانده است.
گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در 10 روز درگیری سنگین با صهیونیست‌ها از عامل غافگیری بهترین بهره را بردند و توانستند تلفات سنگینی را بر پیکر پوشالی اسرائیل وارد کنند، خشم همراه با انتقام جنایتکارانه صهیونیست‌ها نیز از همینجا است.
با وجودی که احتمال گشوده شدن چند جبهه دیگر علیه رژیم صهیونیستی وجود دارد،‌اما سران رژیم جعلی اسرائیل نسبت به آن بی‌تفاوت هستند و همچنان مشغول انتقام و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه هستند.
در حالی که صهیونیست‌ها با همین ارتش مجهز و پیشرفته خود باید مقابل گردان‌های قسام که شاخه نظامی جنبش حماس است به نبرد بپردازند اما از آنجا که یارای جنگ رو در رو با آنها را ندارند حملات هوایی و موشکی را در پیش گرفته‌اند.
اخباری مبنی بر تصمیم ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله نظامی به غزه منتشر شده بود که فرماندهان و سران رژیم دلیل تعویق عملیات زمینی را بدی آب و هوا اعلام کردند.
هر چند صهیونیست‌ها برای خروج مردم غزه هشدار داده‌ و مهلت تعیین کرده‌اند اما در عمل به کاروان‌هایی که قصد خروج از شهر را دارند هم حمله می‌کنند در واقع آنها در یکبازی رسانه‌ای نشان می‌دهند که به مردم عادی کاری ندارند اما در عمل آنها را قتل عام می‌کنند.
اما درباره عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در غزه باید گفت که قطعاً چنین اقدامی ورود آنها به میدان جنگ چریکی در شهر خواهد بود که پیروز آن نیروهای جبهه مقاومت است.
بیش از 40 هزار نیروی رزمی آماده، شجاع و شهادت طلب که از مرگ هراسی ندارد، در انتظار ورود نیروهای صهیونیستی هستند.
جنبش حماس همانگونه که برای اجرای عملیات طوفان الاقصی برنامه ریزی دقیق برای غافلگیری صهیونیست‌ها داشت، برای عملیات زمینی هم برنامه دقیق دارد که یک غافلگیری دیگر را رقم خواهد زد.
ارتش رژیم صهیونیستی با انجام عملیات زمینی خود را به قتلگاه می‌برد و در جهنمی که نیروهای حماس برای آنها تدارک دیده‌اند خواهند افتاد.
همانگونه که رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران و همچنین سید حسن نصرالله و دیگر گروه‌های جبهه مقاومت هشدار داده‌اند،‌ در صورت ادامه جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین، جنگ گسترش خواهد یافت و کشورها و گروه‌های جهادی خود را برای نبرد نهایی با اسرائیل برای نابودی این رژیم جعلی و جنایتکار مهیا خواهند کرد.
در این میان آمریکا که حامی اصلی رژیم اسرائیل است، با رجز خوانی و شاخ و شانه نشان دادن سعی دارد تا کشورهای حامی فلسطین را بترساند که این رویه نمی‌تواند کار‌آمد باشد.
آمریکا اگر در جنگ مسلمانان و آزادی‌خواهان برای دفاع از رژیم جنایتکار اسرائیل دخالت کند،‌ خود را در شکست بزرگ سهیم کرده است.
قابلیت و ظرفیت‌های جبهه مقاومت در منطقه و فرامنطقه بسیار قدرتمند و توانمند است و می‌تواند در صورت ورود آمریکا به جنگ یا هر دولت حامی اسرائیل،‌ پاسخ‌های ویرانگر و قاطعی به آنها بدهد و منافع آنها را در کل جهان نابود کند.
با توجه به تحولات میدان نبرد در غزه زمان آن فرا رسیده است که گروه‌های جبهه مقاومت و جهادی در منطقه آماده نبرد نهایی باشند که البته با درک درستی که از وقایع دارند، هم اکنون در آماده باش کامل قرار دارند و منتظر آن هستند تا ببینند آیا اسرائیل عملیات زمینی را علیه غزه آغاز می‌کند یا نه.
در این میان در صورتی که تل آویو دست از پا خطا کند و ایران را تهدید کند،‌ آنگاه دست جمهوری اسلامی نیز برای پاسخ باز خواهد بود تا تل آویو با خاک یکسان شود پیش از آن که زیانی به ایران از سوی رژیم صهیونیستی وارد شود.
رزمندگان حماس در انتظار ورود نظامیان صهیونیستی هستند تا آنها را همچون برگ خزان بر روی زمین بریزند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcizyazyt1arp2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی