سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
کد مطلب : 127337

اسرائیل مهره سوخته

حملات رژیم صهیونیستی به غزه روز به روز با جنایات بیشتر همراه است که نشان از ناتوانی جنگ با نیروهای جبهه مقاومت دارد.
حملات اسرائیل به مناطق مسکونی غزه و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین، نسل کشی و جنایت جنگی است که از چشم هر انسانی با وجدانی پنهان نمی‌ماند.
جمهوری اسلامی ایران با حمایت از فلسطین که آرمان جهان اسلام و وظیفه‌ای الهی است، رژیم صهیونیستی را به چالش جدی انداخته است اما با این وجود، گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه و فلسطین، خود تصمیم گیرنده در قبال انجام عملیات علیه رژیم صهیونیستی هستند و در این مسئله ایران دخالتی ندارد،‌همانگونه که آمریکا نیز در عملیات طوفان الاقصی به آن اعتراف کرد.
با این وجود،‌حمایت ایران از فلسطین در مقابل جنایات و اشغالگری اسرائیل خللی وجود ندارد و تا زمان نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت. در چند روز گذشته با توجه به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی و قتل عام مردم عادی به ویژه کودکان و زنان،‌ شرایط به گونه‌ای پیش می‌ررود که احتمال ورود جدی دیگر گروه‌های مقاومت به جنگ با اسرائیل قوت گرفته است.
رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار نخبگان کشور با ایشان به مسئله غزه پرداختند و با هشدار به رژیم صهیونیستی تأکید کردند که بمباران غزه باید فوراً قطع شود. اگر جنایت رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند کسی نمی‌‎تواند جلوی مسلمانان و نیروهای مقاومت را بگیرد.»
سفیر ایران در لبنان نیز در توئیتر نوشت؛ «اگر کشتار و ویرانگری در غزه ادامه یابد ممکن است طرف‌هایی بدون هشدار قبلی اقدام کنند.»
پیش از آن نیز امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران نیز نسبت به جنایات اسرائیل هشدار داده و گفته بود؛ گسترش جنگ در حوزه مقاومت به تنهایی صحنه‌ای را ایجاد خواهد کرد که نتیجه‌اش تغییر نقشه جغرافیایی رژیم صهیونیستی است،‌هرگونه اقدام پیشدستانه در ساعت‌های پیش رو متصور است.»
رژیم صهیونیستی اگر هشدارها را جدی نگیرد و دست از حملات جنایتکارانه خود علیه مردم غزه بر ندارد، صحنه جنگ به گونه‌ای دیگر تغییر پیدا خواهد کرد. ورود گروه‌های مقاومت و واکنش مسلمانان به جنایات رژیم صهیونیستی در صورت ادامه جنایات قطعی خواهد بود.
تعداد گروه‌های جبهه مقاومت در منطقه بسیار است و هر یک از آنها ظرفیت‌های ویژه‌ای برای ورود به نبرد با اسرائیل دارند علاوه بر آن با ادامه شرایط فشار حداکثری بر روی مردم غزه و کشتار آنها،‌ مردم مسلمان کشورهای منطقه بر دولت‌های خود فشار وارد خواهند کرد تا نسبت به حملات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند،‌حتی اگر برخی دولت‌ها به نبرد عزه ورود نکنند، سازمان‌ها و گروه‌های مقاومت برای از پا در آوردن غده سرطانی منطقه کافی است.
حزب الله اکنون درگیری‌های محدودی با ارتش اسرائیل در جنوب لبنان دارد،‌ که در هر یک از این نبردها ارتش اسرائیل با بجا گذاشتن تلفات و خسارات زیاد نتوانسته واکنش جدی از خود نشان دهد،‌ برای ارتش اسرائیل در چند جبهه جنگیدن امکان پذیر نیست حتی اگر نیروهای اعزامی آمریکا به منطقه وارد عمل شوند، طبیعی است که دیسگران نیز ورود کنند.
امرو جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که حتی توان ایستادن و راه رفتن هم ندارد، قرار است به تل آویو سفر کند،‌ دو بار سفر بلینکن وزیر خارجه آمریکا به تل آویو کافی نبود،‌اما اگر در این سفرها تشویق به ادامه جنگ باشد،‌به واقع آمریکا گور اسرائیل را کنده است.
اما اگر توصیه به پایان حملات به مناطق مسکونی باشد، رژیم صهیونیستی را از مرگ نجات داده اما با این وجود هم،‌رژیم اسرائیل ضرباتی که از جبهه مقاومت دریافت کرد،‌ به پایان عمر کثیف خود نزدیکتر شده است و آمریکا و دیگر حامیان این رژیم جنایتکار فاسد که نفرین خداوند را پشت سر خود دارد، در حمایت از این رژیم خود را نیز قربانی خواهند کرد.
کشورهای حامی اسرائیل روی اسب بازنده شرط بندی نکنند و خود را کنار بکشند چرا که کار اسرائیل تمام است و دیگر رمقی برای آن نمانده،‌آمریکا و اروپا خود را خرج این رژیم نکنند،‌ مسلمانان، ازادی‌خواهان جهان و حتی مردم کشورهای اروپایی و آمریکا که آگاه‌تر شده‌اند،‌ دولت‌های حامی اسرائیل را به چالش جدی خواهند کشاند.

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcae0n6049nue1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی