جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
کد مطلب : 127357

جهاد علیه اسرائیل

قوم بنی اسرائیل همان‌هایی هستند که خون به دل پیامبر خود حضرت موسی کردند، حضرت موسی در دوران پیامبری بر قوم یهود، بارها و بارها ادله کافی برای پیامبری خود از سوی پروردگار را برای مردم نشان داد اما هر بار آنها معجزه و نشانه‌های دیگری خواستند. انکار و دروغ، ظلم و جنایت،‌ آدم کشی و رفتارهای غیر انسانی در قاموس قومی نفرین شده است که اکنون فلسطین را اشغال کرده و جنایت می‌کند اما آن را انکار می‌کند.
رژیم صهیونیستی 75 سال است که سرزمین مقدس فلسطین را با حمایت انگلیس، اروپا و آمریکا اشغال کرده و در طول این سال‌ها به جنایات خود ادامه داده است.
اما جنایاتی که صهیونیست‌ها در طول 75 سل مرتکب شده‌اند، از چشم افکار عمومی جهان پنهان مانده اما اینبار به واسط گستردگی رسانه‌ها، مردم جهان از بسیاری از جهات جنایاتی که اسرائیل علیه مردم فلسطین صاحبان اصلی این سرزمین مرتکب می‌شود،‌آگاه شده‌اند و واکنش‌های مردم جهان نسبت به سال‌های گذتشه تفاوت زیادی دارد.
با وجودی که واکنش‌های افکارعمومی جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به ویژه در غزه افزایش یافته است اما کافی نیست، باید واکنش‌ها تندتر، ‌قاطع‌تر و تأثیر گذارتر باشد به ویژه از سوی مسلمانان جهان که انتظار می‌رود در نوع برخورد با اقدامات رژیم صهیونیستی تجدید نظر کنند.
اسرائیل هر بار که دست به جنایت می‌زند، برگزاری چند راهپیمایی، تظاهرات و یا تجمع مقابل سفارت این رژیم در کشورهای خود یا دیگر کشورها و یا حتی پرتاب چند سنگ و آتش زدن پرچم این رژیم کافی نیست،‌ باید مردم کشورهای اسلامی وارد عمل شوند،‌ دولت‌های خود را اگر با رژیم صهیونیستی روابط دارند،‌ وادار به قطع ارتباط کنند، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در خاک خود را اشغال کنند و حتی کارکنان آنها را هم اسیر بگیرند.
اکنون دوران جنگ جدی و واقعی با قوم بنی اسرائیل آغاز شده است و برای پایان دادن به دوران رژیم صهیونیستی جهان اسلام باید متحد و یکپارچه در کنار هم قرار گیرند و طوفان اصلی را راه بیندازند تا علاوه بر نابودی رژیم صهیونیستی، حامیان آن که در 75 سال جنایت اسرائیل نقش داشتند نیز نابود شوند.
آمریکا حامی اصلی اسرائیل است، رئیس جمهور آن هفته گذشته به تل آویو رفت و حمایت کشورش را از رژیم صهیونیستی با ارسال تسلیحات نظامی و سخنانی که نشان دهنده عمق علاقه به جنایت و آدم کشی بود نشان داد.
همراهی بایدن در انکار حمله به بیمارستان المعمعدانی غزه و همراهی او با این ادعا که حماس خود بیمارستان را هدف قرار داده است،‌ این پیام را دارد که مردم و دولت‌های اسلامی! به خود بیایید و از خواب غفلت بیدار شوید که اگر چنین نشود،‌ تا چندی دیگر نوبت به خود شما خواهد رسید و آنگاه دیگر دیر است.
صهیونیست‌ها،‌ گرچه برای آمریکا و اروپا هزینه‌های زیادی را به بار آورده‌اند، اما با این وجود حمایتی که از سوی حامیانش می‌شود، اگر از سوی کشورهای اسلامی و مردم مسلمان از فلسطین و مردم آن شده بود، نمی‌توانست تاکنون دوام بیاورد. ظرفیت‌های کشورهای اسلامی بسیار فراتر از آن چیزی است که اکنون اسرائیل و آمریکا در اختیار دارند.
زمان مماشات و کوتاه آمدن به پایان رسیده و اگر از این فرصت به بهترین شکل استفاده نشود، این اسرائیل و آمریکا و اروپا خواهند بود که در این جنگ صلیبی صهیونیستی دست برتر را خواهند داشت،‌ وعده الهی صادق است،‌ پروردگار در قرآن کریم وعده نابودی قوم صهیون را داده اما به ما مسلمانان هم بستگی دارد که چگونه اقدام کنیم و واکنش نشان دهیم. مسلمانان باید علیه رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل قیام کنند و وعده الهی را محقق سازنند. هر گونه سهل انگاری و سستی در این راه، جهان را از نبودن یک رژیم جنایتکار محروم می‌کند، ‌دنیای بدون اسرائیل و آمریکا و هر ظالم و جنایتکاری بهتر خواهد بود. خداوند وعده داده و ابزار آن نیز جهاد، مقاومت و قیام علیه رژیمی است که مسلمانان و دنیا را به آشوب کشیده و جنایت می‌کند و به خون مسلمانان هم تشنه است.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdccpmqsm2bqi18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی