سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
کد مطلب : 127475

چرا اصرار به جنگ دارند؟

نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی اسرائیل گفته که اکنون زمان صلح نیست زمان جنگ است. او آتش بس را به معنی تسلیم شدن معنا کرده و ادامه جنگ را خواستار شده حال آنکه شواهد امر نشان می‌دهد که ادامه جنگ نیز شکست برای اسرائیل است.
اکنون 26 روز از عملیات طوفان الاقصی می گذرد و با وجود داشتن همه نوع سلاح و تجهیزات و حمایت های گسترده آمریکا و چندین دولت اروپایی از رژیم صهیونیستی، این رژیم تنها به کشتار غیر نظامیان و تخریب غزه مشغول بوده تا یک جنگ با نیروهای نظامی.
تا پیش از این گفته می شد که آمریکا اسرائیل را از حمله زمینی به غزه باز داشته در حالی که اکنون جان کربی هماهنگ ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید ضمن مخالفت با آتش بس در غزه اعلام کرد که واشنگتن توقف درگیری‌ها در شرایط کنونی را راه درستی نمی‌داند. در همین حال فرماندهان نظامی آمریکا یک به یک راهی سرزمین‌های اشغالی شده‌اند. چرا آمریکا چنین اعتقادی نسبت به جنگ پیدا کرده است؟
اسرائیل و آمریکا در این مرحله از جنگ تصور می کنند باید تا پایان کار حماس به درگیری ادامه دهند و هدف آنها نابودی حماس و غزه است. این در حالی است که موجی از مخالفت با رژیم صهیونیستی در جهان شکل گرفته و هر روز شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در کشورهای مختلف هستیم که برخی دولت‌های آنها حامی اسرائیل هستند.
تاکنون هیچگاه اینگونه مخالفت در افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی در جهان شکل نگرفته بود اما با این وجود، اسرائیل دست از جنایت بر نمی دارد. حال که رژیم صهیونیستی تصمیم به ادامه جنگ و عملیات نظامی زمینی علیه غزه گرفته، باید به همه تبعات آن نیز توجه داشته باشد.
شاید صهیونیست ها به دلیل ضرباتی که در عملیات طوفان الاقصی خوردند هنوز بدنشان داغ است و متوجه عمق و شدت آن نشده اند که می خواهند بی گدار به آب بزنند و با ادامه جنگ و عملیات نظامی اوضاع خود را وخیم‌تر کنند. گرچه آمریکایی ها پشت اسرائیل در آمده اند اما با وجود نیروهای آمریکایی در سرزمین های اشغالی، و مشارکت در عملیات نظامی علیه غزه و حماس، سربازان آمریکایی را هم باید در تلفات شمارش کرد.
آمریکایی ها تجربه تلخ و سنگین ویتنام را دارند و طعم شکست و تلفات را چشیده اند. می دانند که اگر اشتباه محاسباتی کنند، وضعیتی بدتر از ویتنام برای ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای تروریست سنتکام ایجاد خواهد شد.آمریکا در ویتنام این کشور را ویران کرد جنایات زیادی را مرتکب شد اما پیروز میدان نهایی نبرد مردم ویتنام بودند. سربازان ارتش رژیم جعلی و موقت اسرائیل هم دچار جنگی مانند ویتنام خواهند شد. نیروهای حماس آماده پذیرایی از سربازان اسرائیلی هستند.
شهری زیر غزه ساخته شده با تونل های طولانی و بسیار که گفته می شود 500 کیلومتر طول دارد با زاغه هایی از تسلیحات و تجهیزات لازم برای ادامه نبرد با صهیونیست ها، ارتش رژیم موقت اسرائیل در صورت انجام عملیات زمینی در غزه با نیروهایی روبرو خواهد شد که آنها را غافلگیر خواهد کرد.
جمعه قرار است سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان سخنرانی کند، محور سخنان او تحولات غزه خواهد بود.حزب الله هم اکنون نیز درگیر با رژیم جعلی اسرائیل است.
صهیونیست ها جسارت نشان دادن واکنش تند به حزب الله را ندارند، آنها نگرانند که نیروهای حزب الله در صورت ادامه جنگ و ادامه عملیات زمینی، وارد عمل شود و قطعاً کار برای سران رژیم صهیونیستی نه تنها دشوار بلکه تمام شده خواهد بود.
نتانیاهو که گفته است اکنون زمان جنگ است نه صلح، سرعت خود و رژیم جعلی اسرائیل را برای رفتن به جهنم بیشتر می کند.حمایت آمریکا از اسرائیل و تشویق آن به ادامه جنگ، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد.آیا آمریکا می‌خواهد این شر مطلق اسرائیل نابود شود؟
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcd550fkyt0xo6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی