جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
کد مطلب : 127494

سید حسن نصرالله هشدار خود را داد!

می‌توان کار رژیم صهیونیستی را یکسره کرد اما برای نابودی این رژیم به برخی تصمیمات نیاز است. رژیم جعلی اسرائیل در طول نبرد طوفان الاقصی ضعف خود را نشان داد.
عملیاتی که حماس علیه رژیم صهیونیستی انجام داد؛ همه آن هیمنه جعلی رژیم موقت اسرائیل را فرو ریخت و باعث شد تا دولت‌های حامی این رژیم نیز به هراس بیفتند. حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و کشتار آنها که یک نسل کشی و جنایت جنگی است نشان می‌دهد که این رژیم را نمی‌توان یک دولت و حاکمیت قانونی، رسمی و با اصالت پنداشت.
این رژیم که عضوی از سازمان ملل متحد است حتی با وجود عضویت در این نهاد بین‌المللی به قوانین آن نیز پایبند نیست و حتی هشدارها و قطعنامه‌هایی که علیه او صادر می‌شود اهمیت نمی‌دهد و با صراحت می‌گوید سازمان ملل برای آن اهمیتی ندارد و حتی دبیرکل آن را به سخره می‌گیرد و او را تهدید می‌کند که باید استعفا دهد!
رژیم جعلی اسرائیل حامیان غربی خود را دارد،‌دولت آمریکا حامی اصلی این رژیم و شریک جرم و جنایاتی است که اسرائیل علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود. دولت‌های دیگری چون فرانسه، آلمان، انگلیس، کانادا و برخی دیگر از کشورها همچون استرالیا،‌ حامیان این رژیم‌اند و اگر نبود حمایت‌های این دولت‌ها، ‌صهیونیست‌ها در کوتاه‌ترین زمان نابود می‌شدند.
اما در این میان، دولت‌هایی وجود دارد که توقع همکاری و کمک به این رژیم از آنها نمی‌رود.
برخی دولت‌های اسلامی با وجود مخالفت‌های مردم خود با سیاست برقراری روباط با رژیم موقت اسرائیل،‌ اما با این رژیم ارتباط دارند و با روابط سیاسی و اقتصادی خود اسرائیل را تقویت می‌کنند. دولت‌هایی مانند جمهوری آذربایجان، امارات، عربستان سعودی، اردن، مصر، ترکیه و برخی دیگر از دولت‌های اسلامی که در ظاهر و در زبان حتی علیه اسرائیل و جنایاتی که به مردم فلسطین روا می‌دارند سخن می‌گویند، اما در باطن با رژیم صهیونیستی روابط دارند که پنهان نمانده و آشکار است.
جمهوری آذربایجان که با رژیم صهیونیستی روابط نزدیک دارد، سوخت اسرائیل را تأمین می‌کند. باکو باید به این نکته توجه داشته باشد که سقوط رژیم جعلی اسرائیل نزدیک است و در صورت وقوع این اتفاق مبارک، دولت الهام علی اف هم سقوط خواهد کرد. مردم مسلمان و شیعه جمهوری آذربایجان باید نقش حمایتی خود را از مردم مسلمان فلسطین در مقابل سیاست حمایتی دولت خود از رژیم موقت اسرائیل ایفا کنند.
می‌دانیم مردم جمهوری آذربایجان تحت فشار دولت هستند اما اگر در یک اتفاق هماهنگ علیه سیاست‌های دولت اعتراض و مخالفت کنند، دولت مجبور به پذیرفتن خواسته مردم خواهد شد. نرسیدن سوختی که اسرائیل به آن نیز دارد ضربه سختی به این رژیم خواهد بود.
از سوی دیگر روابط اقتصادی ترکیه با رژیم جعلی اسرائیل است، بخش زیادی از نیاز غذایی رژیم صهیونیستی از ترکیه تأمین می‌شود که در صورت قطع روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل، این رژیم با چالش جدی تأمین سوخت و تأمین مواد غذایی روبرو خواهد شد.
امارات و اردن نیز در تأمین سوخت رژیم اسرائیل نقش دارند و عربستان که تاکنون روابط خود را با صهیونیست‌ها عادی نکرده اما پشت پرده مناسباتی دارد، باید به جنگ با یمن پایان دهد و اجازه دهد تا ارتش مردمی یمن حملات موشکی و پهپادی خود را علیه اسرائیل افزایش دهد.
کافی است دولت‌های اسلامی که به وظیفه دینی و انسانی خود در قبال مسئله فلسطین که به فرموده رهبر انقلاب،‌نبرد میان حق و باطل است،‌عمل کنند آنگاه نتیجه آن را خواهند دید.
رژیم صهیونیستی با توجه به تحولاتی که در درون و پیرامون او دیده می‌شود،‌رو به نابودی است، این نابودی نزدیک است و سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان که هم اکنون نیز در جنگ با رژیم موقت اسرائیل است نشان می‌دهد که او بر تصمیم خود مصمم است چرا که گفته؛‌«از روز دوم عملیات طوفان الاقصی مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم اما به این میزان اکتفا نخواهیم کرد.»
ارتش یمن نیز با وجود جنگی که عربستان علیه آن به راه انداخته به نبرد با جبهه باطل ورود کرده و با اعتقاد قوی دینی و قلبی به وعده الهی حملات موشکی و پهپادی خود را به اسرائیل آغاز کرده، در عراق نیز انگیزه نبرد نهایی با رژیم صهیونیستی قوی است، مسلمانان جهان انگیزه لازم را دارند. دولت‌ها همراهی کنند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdceof8zejh8wei.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی