يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : 127517

کلاهک‌های اتمی اسرائیل تهدیدی برای جهان

عملیات طوفان الاقصی و ادامه جنگ از سوی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، پرده‌های زیادی را از چهره جنایتکار، تروریسم و خطرناک اسرائیل کنار زد.
حماس یک عملیات نظامی علیه رژیم جعلی اسرائیل انجام داد اما صهیونیست‌ها اقدام به نسل کشی و جنایت جنگی کردند.
اکنون یک ماه از جنگ نابرابر میان حماس و ارتش رژیم صهیونیستی می‌گذرد و در این یک ماه بیش از 10 هزار تن از مردم بی‌گناه، مظلوم و به حق فلسطین به شهادت رسیده‌اند در حالی که حامیان رژیم صهیونیستی از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند و سران این رژیم را وادار به پایان جنایت نمی‌کنند در حالی که بر این رژیم نفوذ دارند و می‌توانند آن را به ترک جنگ و جنایت ترغیب کنند.
آمریکا، اروپا و کانادا از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند و در جنایاتی که مرتکب شده و می‌شود سهیم، برای آنها مهم نیست که مردم بی‌گناه جان خود را از دست می‌دهند،‌ حتی مردم معترض کشورهای خود را که برای حمایت از مردم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند سرکوب می‌کنند در حالی که ادعای آزادی عقیده و دموکراسی دارند!
رژیم صهیونیستی در جنگی که با حماس آغاز کرده تاکنون از پیشرفته‌ترین تسلیحات نظامی بهره برده و حتی از تسلیحاتی استفاده کرده که از نظر مجامع بین‌المللی ممنوعیت استفاده دارد.
چنین رژیمی،‌هر چند مشروعیتی ندارد و به واسطه یک توطئه برنامه ریزی شده فلسطین را اشغال و اقدام به تشکیل کشور جعلی کرد، با وجودی که عضوی از سازمان ملل است، اما به قوانین این سازمان هم پایبند نیست و این تمرد از قوانین بین‌المللی خود خطری جدی برای صلح و امنیت جهانی محسوب می‌شود.
استفاده رژیم صهیونیستی از تسلیحات کشتار جمعی و نامتعارف همچون تسلیحات شیمیایی و بمب‌های فسفری عمق جنایت این رژیم را علیه بشریت نشان می‌دهد و مهمتر از آن خطری است که جهان را از سوی صهیونیست‌ها تهدید می‌کند.
در تازه‌ترین مواضعی که از سوی مقامات رژیم جعلی اسرائیل مطرح شده وزیر میراث رژیم صهیونیستی که هیچ میراث و آثار تاریخی که متعلق به اسرائیل باشد وجود ندارد عمر این رژیم تنها 75 سال است،‌ با وقاحت گفته که باید علیه غزه از بمب هسته‌ای استفاده شود!
عمیخای الیاهو وزیر میراث رژیم صهیونیستی خواستار بمباران اتمی غزه شده است!
صهیونیست‌ها اگر به اهدافشان نرسند از تسلیحات اتمی خود هم استفاده خواهند کرد. تهدید غزه به بمباران هسته‌ای خطر جدی رژیم جعلی اسرائیل برای همه جهان را اثبات می‌کند.
رژیم موقت و جعلی اسرائیل دارای ده‌ها کلاهک هسته‌ای است که وجود این تسلیحات اتمی در اختیار صهیونیست‌ها تهدید جدی صلح جهانی و امنیت است.
چه تضمینی وجود دارد که این رژیم جنایتکار کودک کش،‌ از سلاح هسته‌ای استفاده نکند؟
چنین رژیم غیر قابل اعتمادی عضو پیمان منع تولید و گسترش سلاح‌های هسته‌ای (ان پی تی) هم نیست و هیچ تعهدی هم در این زمینه ندارد و بارها هم ایران اسلامی را تهدید به بمباران هسته‌ای کرده است.
صهیونیست‌ها که در مسئله هسته‌ای ایران همواره بر این نکته پافشاری می‌کنند ایران به سلاح هسته‌ای دست یافته و یا در حال ساخت آن است اما مدرک و سندی هم ارائه نکرده‌اند و تنها به آن نقاشی مضحکی که نتانیاهو چند سال پیش در سازمان ملل در دست گرفت و نشان داد که ایران در چه مرحله‌ای است،‌ از سوی آمریکا و غرب به سلاح هسته‌ای تجهیز شده است. افکار عمومی جهان علاوه بر آن که باید تلاش کنند تا رژیم جعلی اسرائیل به جنایات خود علیه مردم فلسطین پایان دهد، باید نسبت به وجود کلاهک‌های هسته‌ای در اسرائیل نگران باشند و نابودی آنها را مطالبه کنند.
شنیده شده که حتی نیروهای آمریکایی در مراکز هسته‌ای رژیم صهیونیستی مستقر شده‌اند چرا که آنها به طرف اسرائیلی اعتماد ندارند هر چند به آمریکایی‌ها هم نمی‌توان اعتماد داشت. وجود صهیونیست‌ها برای جهان تهدید و خطر است،‌نابودی این رژیم بهترین اتفاقی است که باید بیفتد و خواهد افتاد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdca60n6049num1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی