سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد مطلب : 127538

سرنوشت فاشیسم اسرائیلی

با نگاهی به جنگ هایی که از سوی رژیم های غربی در دنیا آغاز شده و البته جنگ هایی که رژیم صهیونیستی در طول 75 سال اشغال فلسطین علیه مردم فلسطین داشته، ثابت می کند که اخلاق جنگی در وجود آنها نیست. جنگ فی نفسه منفور و مذموم است، هر جنگی دارای ابعادی از جنایت، کشتار و ویرانی است اما در جنگ اخلاق هم وجود دارد.حتی در بدترین و شدیدترین جنگ ها هم وجدان و اخلاق جایگاه خود را دارد.
در طول 8 سال جنگ عراق علیه ایران، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در جبهه ها با نیروهای ارتش صدام می جنگیدند و در آن 8 سال حتی یک نمونه نمی توان یافت که از سوی ایران به مناطق مسکونی حمله ای شده باشد.استفاده از تسلیحات نامتعارف از سوی ارتش صدام علیه ایران بارها اتفاق افتاد، بمب های شیمیایی که ارمغان کشوهای غربی بود علیه رزمندگان و مردم عادی ایران استفاده شد و هزاران تن را به شهادت رساند یا مصدوم کرد.
بمباران موشکی شهرهای ایران از سوی ارتش عراق در دوران دفاع مقدس بخش دیگری از جنایاتی بود که صدام مرتکب شد. نوع برخورد رژیم صدام با اسرای ایرانی هم بخش دیگری از جنایاتی است که مرتکب شده است.
آمریکایی ها هم در طول جنگ ویتنام از هیچ جنایتی علیه مردم این کشور دریغ نکردند و جنایاتی مرتکب شدند که بعدها سربازان آمریکایی حاضر در آن جنگ به مشکلات روحی روانی شدیدی دچار شدند.
استفاده از مواد شیمیایی و بمب ناپالم تسلیحاتی بود که ایالات متحده برای نابودی ویتنام به کار برد.
از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۱، ارتش آمریکا طیف وسیعی از علف کش‌ها را در بیش از ۴.۵ میلیون هکتار از ویتنام استفاده کرد. سم موسوم به «عامل نارنجی»، یک سم علف کش قوی بود که ارتش آمریکا در طول جنگ ویتنام برای از بین بردن پوشش جنگلی و محصولات زراعی مورد استفاده قرار گرفت.
اسرائیل نیز در جنگ با مالکان و صاحبان اصلی فلسطین ار هر نوع سلاحی استفاده کرده و جنایات فجیعی مرتکب شده است. با این وجود این رژیم و حامیانش سعی دارند تا طرف مقابل و حامیان مردم فلسطین به ویژه ایران را متهم به بربریت، جنایت و تروریسم کنند.
نتانیاهو نخست وزیر رژیم جعلی و موقت اسرائیل گفته،«آنچه می‌بینیم نبرد گسترده میان تمدن و بربریتی است که از سوی تروریست‌های تحت رهبری جمهوری‌اسلامی هدایت می‌شود و شامل حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و دیگر یاران آنهاست.ا گر پیشرفت کنند روند دنیا را از مسیر صلح خارج خواهند کرد و خاورمیانه و بعد اروپا را به خطر خواهند انداخت.»
او با این موضع، برای کشتار و جنایت بیشتر برای خود توجیه می تراشد در حالی که در همین یک ماه جنگ نابرابر، بیش از 10 هزار تن از مردم مظلوم غزه در حملات ارتش اسرائیل به شهادت رسیده اند.
اخلاق در صهیونیست ها وجود ندارد، حتی در اعتقادات به اصطلاح مذهبی آنها نیز تأکید شده که آنها قوم و نژاد برتر هستند و دیگران باید نابود شوند و زمین برای این قوم برتر باقی بماند.
در حالی که صهیونیست ها جدی ترین خطر برای جهان محسوب می شوند و هم اکنون نیز انها هستند که در اروپا و آمریکا حاکمیت می کنند. لابی های صهیونیستی نفوذ و تأثیر مستقیم بر آمریکا و اروپا دارند.
اسرائیل به شدت احساس خطر کرده است، نابودی تا بیخ گوش این رژیم رسیده و برای آن است که دست از جنایات خود بر نمی دارد و توقف درگیری و آتش بس را نمی پذیرد.
گمان رژیم صهیونیستی بر این است که می تواند با نابودی غزه، به هدف خود دست یابد در حالی که ادامه جنگ علیه مردم غزه، جبهه های دیگر را می گشاید که توان درگیری در چند جبهه برای اسرائیل غیر ممکن است. فاشیسم اسرائیلی، همچون فاشیسم موسولینی و هیتلر نابود خواهد شد.

محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcds50fjyt0xk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی