جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : 129114

حضور میلیونی مردم رفراندوم برای انتقام از اسرائیل

حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق، پیام روشنی داشت، مجازات، انتقام و پاسخ قاطع و درخور به رژیم صهیونیستی.تک تک آنهایی که در راهپیمایی حضور داشتند خواهان پاسخ به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی هستند به واقع این حضور گسترده و عمیق مردم در روز جهانی قدس، رفراندومی بود برای آن که از اسرائیل انتقام گرفته شود.
طبیعی است که مردم ایران اسلامی با توجه به این که کشوری قدرتمند، مردانی دلیر، سلحشور و جان برکف دارد، باید هم انتقام خون شهدای حمله تروریستی اسرائیل از مطالبات آنها باشد.
روشن است اگر واکنشی از سوی ایران دیده نشود،‌ دشمن خیال باطل خواهد کرد که دلیل آن ضعف است در حالی که ایران اسلامی هم اکنون نیز در حال وارد کردن ضربات سهمگین خود به واسطه‌های گوناگون است اما همه می‌دانند که انتقام مستقیم ایران از اسرائیل لذت دیگری دارد که قطعاً مسئولان به ویژه فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان بر روی چگونگی و ابعاد انتقام و زمان آن بررسی لازم را خواهند کرد و دیر هم نخواهد شد که اسرائیل مجازات شود.
اما روز جهانی قدس امسال تقاوت‌های زیادی با سال‌های گذشته داشت که نشان دهنده عمیق ‌تر شدن تأثیر چنین روزی بر روی افکار عمومی به ویژه افکار عمومی جهان است.
وقایع فلسطین و به ویژه غزه تاکنون باعث شده تا یک بیداری جهانی اتفاق بیفتد و مردم جهان نیز نسبت به رژیم صهیونیستی نفرت و خشم بیشتری پیدا کنند و همین امر باعث گشته تا تظاهرات و راهپیمایی مردم دنیا حتی در کشورهای غربی و غیر مسلمان نیز شکل بگیرد. رهبر معظم انقلاب در سخنانی که پیش از برگزاری روز قدر فرمودند به مسئله‌ای اشاره کردند که در روز قدس اتفاق افتاد.
بسیاری از مردم کشورهای غربی با وجود محدودیت‌هایی که از سوی دولت‌ها و حاکمیت‌های خود دارند، تظاهرات کردند و علیه رچیم صهیونیستی شعار دادند.تظاهرات و راهپیمایی مردم دنیا در روز قدس علیه اسرائیل تجلی همان بخش از سخنان رهبر انقلاب است که گفته بودند؛‌ «روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.»
چنین حضوری یک اتفاق مهم در عرصه بین‌المللی است که صهیونیست‌ها را در تنگنا قرار می‌دهد علاوه بر آن درگیری این رژیم در درون اسرائیل و اعتراضاتی که مردم علیه حاکمیت دارند، در کنار آن ضعف شدید ارتش در مقابله با یک گروه نظامی کوچک به نام حماس در غزه فروپاشی رژیم صهیونیستی را به تصویر کشیده است.
اسرائیل در شرایط بسیار دشواری قرار دارد که به دلیل سانسورهای شدیدی که در سرزمین‌های اشغالی وجود دارد، اخبار دقیق و درست از آن منتشر نمی‌شود اما از همان گزارش‌ها و اخباری که منتشر می‌شود می‌توان خرد شدن استخوان‌های این رژیم غاصب، جعلی و جنایتکار را شنید.
ایران اسلامی در طول سال‌های گذشته با سیاستی که در پیش گرفت، توانست مردم فلسطین را متحد و مسلح کند،‌ نیروهای حماس تا پیش از این،‌ دارای کمترین سلاح و ادوات جنگی بودند اما اکنون موشک و راکت به سوی اسرائیل شلیک می‌کنند و همین امر باعث شده تا امنیت داخلی این رژیم به هم بریزد مسئله‌ای که مردم ساکن سرزمین‌های اشغالی نسبت به ان معترضند و در این شرایط حتی با تظاهرات و اعتراض خود به رژیم فشار وادر می‌کنند تا با حماس صلح کند تا اسرای خود را پس بگیرند.
از سوی دیگر چندین کشور با وجود مردمانی سلحشور که به وعده الهی ایمان راسخ دارند، در حالی که خود در شرایط نامناسبی هستند،‌اما در دفاع از مردم فلسطین و آرمان جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی اقدام کرده و حملاتی را علیه اسرائیل شکل داده‌اند. مردم یمن با وجود انصارالله از یک سو،‌حزب الله در لبنان از سوی دیگر، جریان‌های مردمی عراق و سوریه مشغول جنگ با رژیم صهیونیستی هستند و با حملات خود این رژیم را در شرایط بسیار سختی قرار داده‌اند.
به واقع اسرائیل اکنون به مانند همان قورباغه‌ای است که در یک دیگ آب بر روی اجاق قرار داده شده و شعله آتش به آرامی در حال پختن قورباغه و در اصل مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی است.
زمان جوش دیگ نزدیک است و به زودی شاهد از بین رفتن این رژیم جعلی و غاصب خواهیم بود و شر آن از سر دنیا کم خواهد شد.
اما مجازات و انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بجای خود برقرار است.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcfy1dyjw6d0ya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی