جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸
کد مطلب : 129170

حامیان اسرائیل به التماس افتاده‌اند

حمله رژیم جعلی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را از روزنه‌ای دیگر ببینیم، اگر این اقدام برعکسش انجام شده بود، اکنون شرایط چگونه بود؟
رژیم صهیونیستی در 13 فروردین ماه جاری به کنسولگری ایران حمله کرد و جمعی از نیروهای ایرانی که در میان آنها فرماندهان ارشد نیز حضور داشتند، به شهادت رسیدند.
حمله تروریستی ارتش رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه تجاوز به خاک کشور است نکته‌ای که رهبر معظم انقلاب نیز در خطبه‌های نماز عید فطر به آن اشاره کرده و تأکید کردند رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و خواهد شد.
تأکید چندمین بار ایشان برای مجازات و تنبیه متجاوز تروریست، نشان از عزم جمهوری اسلامی دارد،‌زمان و مکان و کیفیت آن نیز از سوی ایران تعیین می‌شود و در همین مدتی که از زمان اقدام تروریستی رژیم جعلی اسرائیل می‌گذرد، سران این رژیم در یک وحشت انتظار مجازات به سر می‌برند.
به موضوع اصلی سرمقاله باز گردیم که اگر حمله از سوی ایران انجام شده بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟
روشن است که در صورت چنین اتفاقی، کشورهای غربی از آمریکا،‌ کانادا، انگلیس،‌فرانسه،‌آلمان و در کل اتحادیه اروپا با صدرو بیانیه‌های تند اقدام ایران را محکوم کرده و با برگزاری نشست سازمان ملل و شورای امنیت آن نه تنها ایران را محکوم می‌کردند بلکه خواهان تنبیه بین‌المللی ایران از سوی سازمان ملل و شورای امنیت می‌شدند.
ایران را تحت فشار بیشتری قرار می‌دادند و رژیم جعلی اسرائیل را مجاز و محق انتقام معرفی می‌کردند و حتی به ترغیب این رژیم می‌پرداختند تا دست به حمله به ایران بزند و خود نیز از این رژیم حمایت و دفاع می‌کردند.
جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل و شورای امنیت آن، پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران، باید این رژیم را تنبیه و محکوم می‌کرد اما نه تنها این اتفاق نیفتاد حتی درخواست فلسطین برای پیوستن دائم این کشور به سازمان ملل رد شد، مردم و کشوری که از سوی اسرائیل اشغال و غصب شده و سال‌ها است جنایات رژیم صهیونیستی را با مقاومت تحمل کرده است.
اما اکنون که ایران تصمیم جدی به مجازات و تنبیه تروریست و متجاوز گرفته، کشورهای غربی در تماس با مقامات ایران یا ارسال پیام خواهان خویشتنداری از سوی جمهوری اسلامی هستند تا واکنشی نسبت به جنایت رژیم جعلی اسرائیل نشان ندهد.
وزیر خارجه انگلیس، وزیر خارجه استرالیا، وزیر خارجه آلمان که بر ارسال تسلیحات و کمک و حمایت از رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم فلسطین در غزه اصرار دارند، در تماس با امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان خواهان خویشتنداری ایران شده‌اند.
حتی آمریکا مستقیم و غیر مستقیم با واسطه پیام‌هایی به ایران داده که خویشتنداری کند و از مجازات و تنبیه اسرائیل منصرف شود و اگر هم می‌خواهد انتقام بگیرد، به نیروهای آمریکایی صدمه‌ای وارد نشود.
سران رژیم اسرائیل به دست و پا زدن افتاده‌اند و اگر می‌بینید وزرای خارجه کشورهای اروپایی با وزیر خارجه ایران تماس می‌گیرند به درخواست سران رژیم صهیونیستی است.
وزارت امور خارجه آمریکا هم اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور در چند روز گذشته با همتایان منطقه‌ای و اروپایی خود برای تلاش در راستای منصرف کردن ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تماس تلفنی برقرار کرده است.
همه این تکاپوها و دست و پا زدن‌ها برای این است که می‌دانند توامندی‌های ایران اسلامی برای مجازات متجاوز بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌شود و حتی در صورت تشدید بحران و جنگ فراگیر در منطقه که قطعاً به کل دنیا تعمیم پیدا خواهد کرد،‌توانایی ادامه آن و پاسخ‌های سخت و پشیمان کننده را نیز دارد.
حامیان اسرائیل به التماس افتاده‌اند، رژیمی که در مقابل حماس، حزب الله و انصارالله ناتوان است و نمی‌تواند خود را از مهلکه نجات دهد حال قرار است از سوی ایران ضرباتی را متحمل شود که مرگ زود رس این رژیم را رقم خواهد زد.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdchqwnzv23nizd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی