شنبه ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : 126265

هشدار نخست وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین

نخست وزیر آلبانی در اولین اظهارات پس از یورش پلیس این کشور به مقر منافقین گفت: اگر آنها می‌خواهند از خاک ما برای جنگ با ایران استفاده کنند باید خاک آلبانی را ترک کنند.
هشدار نخست وزیر آلبانی به گروهک تروریستی منافقین
«ادی راما» نخست وزیر آلبانی در مصاحبه با یک روزنامه آلمانی تاکید کرد که گروهک مجاهدین خلق نمی‌توانند از آلبانی برای جنگ علیه حکومت ایران استفاده کنند. نخست وزیر آلبانی در اولین اظهارات بعد از یورش پلیس این کشور به کمپ اشرف 3 که مقر منافقین در این کشور است گفت: مجاهدین چند سال است که در کشور ما هستند. از حضورشون استقبال می‌کنیم اما به شرطی که آنها از آلبانی به عنوان سکویی برای عملیاتهای خود استفاده نکنند. اما مهمانان ما بارها این توافق را نقض کرده‌اند. وی در پاسخ به سوالی درباره اقدامات سایبری منافقین علیه حکومت ایران نیز گفت: آلبانی هیچ قصدی برای در جنگ بودن با ایران ندارد و دوست ندارد که هیچ کسی از مهمانوازی ما سوء استفاده کند.
گروهک منافقین در سال‌های اخیر با کمک یکی از دولت‌های حامی خود، پیشرفته‌ترین سرورها را در یگان سایبری به کار گرفته است. گفته می‌شود در این سرورها اطلاعات زیادی از جمله اطلاعات مربوط به مرتبطین و نفوذی‌های منافقین در داخل ایران وجود دارد.پلیس آلبانی در یورش به مقر منافقین تمام تجهیزات کامپیوتری که این گروهک برای اقدامات سایبری و مجازی خود مورد استفاده قرار می‌دادند را ضبط کرد.وی در جواب این سوال که آیا اگر جای مجاهدین بودید آلبانی را ترک می‌‍کردید نیز گفت: «من از خشم نسبت به حکومت ایران آگاه هستم. اما کشور ما به عنوان یک سنگر در جنگی استفاده می‌شود که جنگ ما نیست. بله شما همیشه حق دارید برای آزادی بجنگید اما اگر این را می‌خواهید خاک آلبانی جای آن نیست و باید آن را ترک کنید.»
این اقدام از سوی البانی در حالی صورت گرفته است که دادگاهی در پاریس ممنوعیت اعلام‌شده از سوی پلیس این کشور در خصوص برگزاری تجمع منافقین را لغو کرد.پلیس پاریس هفته گذشته اعلام کرده بود برگزاری این تجمع را ممنوع کرده است. اما  دادگاهی در پاریس گفت که ممنوعیت اعلام‌شده از سوی پلیس «حمله‌ای جدی و غیرقانونی به آزادی برگزاری تجمعات است.»گروهک تروریستی منافقین هر ساله نشست‌هایی را با گروهی از هواداران اجاره‌ای برگزار می‌کند. به عنوان مثال، روزنامه انگلیسی گاردین سال ۱۳۹۷ درباره نشست این گروهک منافقین در پاریس نوشته بود بخش زیادی از حاضران اتباع اروپای شرقی و پناهجویان سوری‌ای بودند که با وعده سفر توریستی رایگان به پاریس، به محل برگزاری این تجمع منتقل شده بودند.
https://siasatrooz.ir/vdcjmmeviuqe88z.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی