پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد مطلب : 128060
مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد 

سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد موفق و درخشانی در فرهنگ کشور دارد 
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان اين سازمان، ظهر چهارشنبه در ديدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مجموعه فرهنگي سرچشمه پيرامون مسائل فرهنگي به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، در این دیدار، حجت‌الاسلام مرتضی آقا تهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد چشمگیر سازمان تبلیغات در حوزه فرهنگ‌سازی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های مختلف مأموریتی خود عملکرد موفق و درخشانی داشته و ما اعتماد و امید زیادی به این سازمان داریم؛ البته فکر می‌کنیم بعضی دستگاه‌های دولتی نسبت به گستره وسیع مآموریت‌ها و عملکرد سازمان تبلیغات توجیه نیستند که این موضوع قدری روند همکاری های مختلف از جمله تخصیص مالی به این سازمان را با کندی مواجه می‌کند.
 
آقا تهرانی همچنين گفت: حوزه هنری علاوه بر کار محتوایی انقلابی و قابل دفاع، نگاه جدی ای به استانها هم داشته که این موضوع اهمیت زیادی دارد و باید برای رسیدن به این هدف راهبردی از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور در تولید آثار خود بهره کافی و لازم را ببرد تا بتواند اتفاقات بهتری رقم بزند. ضمن آنکه توجه به اقشار مختلف جامعه و هم‌چنین توجه به چرخه اقتصادی تولیدات هنری هم که در برخی تولیدات اخیر حوزه هنری قابل مشاهده است اقدامات خوب و قابل توجهی است.
 
 
هم‌چنین احمد راستینه، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به نقش اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج فرهنگ اسلامی در کشور گفت: نگاه ما در مجلس شورای اسلامی، نتیجه محور است و امروز شاهد خروجی‌های مناسب و نتایج خوبی از سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌های مختلف هستیم.
 
راستینه خواستار ورود جدی سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به عرصه شبکه‌های نمایش خانگی شد و این بستر پخش محتوا را دارای اهمیت جدی در فرهنگ‌سازی برای مردم دانست.
 
زهره سادات لاجوردی نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و نقش‌آفرینی جدی حوزه هنری در تولیدات هنری، خواستار افزایش تولیدات سینمایی و تلویزیونی حوزه هنری با موضوع خانواده شد.
 
در ابتدای این جلسه نیز مدیران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری به توضیح بخشی از اقدامات اخیر خانواده سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری پرداختند.
 
گفتنی است، محمدمهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، حمید قره‌داغی، معاون اداری و مالی حوزه هنری، حجت‌الاسلام عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی نراقیان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی و علی مرادخانی مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی از دیگر مسؤولان حاضر در این نشست بودند.
https://siasatrooz.ir/vdcepv8z7jh8w7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی