آیین معارفه اعضای اولین کانون داوری حرفه‌ای کشور در جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه برگزار شد.
اعضای دادگاه بدوی انتظامی اولین کانون داوران حرفه‌ای در کشور معرفی شدند
به گزارش سیاست روز و به نقل از اقتصاد روز، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی، رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه، مقدس معاون داوری و میانجی‌گری این مرکز و مهدوی معاون توسعه حل اختلاف استان تهران، آیین معارفه اعضای اولین کانون داوری حرفه‌ای کشور برگزار شد.
 
در این جلسه مهدوی معاون توسعه حل اختلاف استان تهران ضمن ارائه گزارشی از روند تشکیل ارکان کانون داوران حرفه‌ای استان تهران و انتخاب اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، بازرسین و اعضای دادگاه بدوی پرداختند.
 
بر اساس این گزارش، ۱- حسین میرمحمدصادقی ۲- بهرام بهرامی ۳- سید احمد باختر ۴- حمیدرضا آرایی ۵- علی‌رضا شمشیری ۶- توحید وثوقی ۷- امیرآبادی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و محمد عرفان و خلیل حیات مقدم به عضو علی‌البدل انتخاب شدند.
 
همچنین محمد امین سالاریان و حسن افشار به عنوان اعضای بازرسین اصلی و محمد ساری‌خانی به عنوان بازرس علی‌البدل، محمد حسن امی و سید اکبر حسینی امامی به عنوان اعضای انتخابی اصلی و سید علمدار موسوی به عنوان عضو علی‌البدل دادگاه و با تصمیم هیئت مدیره بهرام بهرامی به عنوان رئیس هیئت مدیره و محمد عرفان به عنوان اولین مدیرعامل کانون داوران حرفه‌ای استان تهران انتخاب و معرفی شدند.
 
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین صادقی بر استقلال کانون و هویت مستقل داوران و مراکز داوری تاکید کردند و با توجه به سوابق و تجارب اعضای این کانون و دارا بودن پروانه داوری حرفه‌ای، خواستار ارجاع دعاوی از سوی مردم و محاکم به این کانون شد.
 
ایسنا
https://siasatrooz.ir/vdcgu79q3ak9xn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی