?> اپوزیسیون کلاّش! | سیاست روز
يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : 126950

اپوزیسیون کلاّش!

در آستانه سالگرد حوادث و اغتشاشات سال گذشته، اپوزیسیون درمانده و وامانده خارج از کشور وقتی نتوانست شورای ائتلاف و ده‌ها شورا و گروهک دیگر را علیه ایران ساماندهی کند، حالا بفکر افتاده که ازاین «نمد» برای خود «کلاهی» بدوزد.
اخیراً فراخوان‌های متعددی از ضد انقلاب و معاندین برای سالگرد مرحومه مهساامینی صادر شده ولی آنچه که در این میان بیش از گذشته جلب توجه می‌کند، «کاسبی» و یا به تعبیری «کلاشی» عده‌ای از این مثلا رهبران اپوزیسیون در این ایام است که به شدت مضحک و خنده دار شده است که بطور مختصر و گذرا به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
۱-همسر رضا ربع پهلوی فراخوان داده برای سخنرانی شوهرش و از آنجا که سخنان این بچه سوسول را خیلی مهم و پرمعنا می داند قصد دارد برای آن بلیط فروشی کند!
براساس اعلام همسر چاهزاده بلیط عادی ۱۵۰دلار،vip۲۵۰ دلار، نشستن کنار همسر ربع پهلوی ۴۵۶دلار!
۲-شاهین نجفی خواننده فراری هم برای این ایام کنسرتی در آلمان تدارک دیده که قیمت هر بلیط بین ۵۰ تا۱۴۰ دلار هزینه دارد.
۳-اسماعیلیون که با خون فرزندانش کاسبی می‌کند سال گذشته ۲۰۰ هزار دلار به بهانه مبارزه با نظام ایران از خلایق آنو رآبی پول گرفت که معلوم نشد این پول‌ها را چه کرد و حالا آمده با فروش تیشرت، لیوان، ماگ، کلاه آفتابگیر با نمادهایی از هواپیمای اوکراینی دستفروشی می‌کند!
خلاصه کلام این که درماندگان و واماندگان بدجور هچل افتاده‌اند و نمی‌دانند که چه باید بکنند  ودلشان را به این دورهمی‌های خنده دار و مشمئز‌کننده خوش کرده‌اند و وعده الهی را از یاد نبریم که دشمنان ما از جمع احمق‌ها هستند!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcamin6w49nuo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی