يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
کد مطلب : 126992

مردم ایران «عمله» بیگانگان نمی‌شوند!

...مردم نگرانند که به زودی تبدیل به عمله کشورهای همسایه شوند!؟
این جملات را عوامل رسانه‌ای موساد و آمریکا و پادوهای بی بی سی و ضد انقلاب نگفته‌اند بلکه این‌ها را یکی از دولتمردان دولت سیزدهم و رئیس یکی از مهمترین نهادهای مالی و اقتصادی کشور بیان کرده است.
مهدی غضنفری، اولین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت نهم و رئیس فعلی صندوق توسعه مالی در یک جمع عمومی بیان کرده است!
وی همچنین گفته است:«با این روند ممکن است ما در آینده به کشوری تبدیل شویم که گاز را از ترکمنستان و گندم را از عربستان، کارهای پزشکی‌مان را عمان و قطر و لجستیک دریایی و هوایی‌مان را امارات انجام دهد» !
هر چند که این سخنان خشم عده‌ای را برانگیخت اما متاسفانه تاکنون هیچیک از دولتمردان، شورای اطلاع رسانی دولت، سخنگوی اقتصادی و تئوریسین‌های اقتصادی دولت سیزدهم به آن پاسخی شایسته و درخور نداده‌اند که این مهم بیش از هر چیز به افکارعمومی پیام‌های منفی داده که نکند حرف‌های غضنفری درست از آب در بیاید!
آقای غضنفری چندی پیش نیز از خالی بودن صندوق توسعه ملی گفته بود که بر نگرانی دلسوزان کشور افزوده بود.
نکته مهم در این سخنان این است که این حرف‌های ظاهراً مستند و واقعی را یک دولتمرد کار کشته و طراز اول کشور گفته است نه یک ضدانقلاب یا یک رسانه و یا یک کارشناس غیرمطلع و مغرض!
لذا از آنجا که این سخنان بدجور بر نگرانی‌های عمومی افروده است ولی قطعاً کشور و مردم ما وابسته و عمله بیگانگان نخواهند شد و این آرزو را اجانب به گور خواهند برد، اما نباید به سادگی از کنار حرف های آقای غضنفری گذشت چرا که او به اخبار و اطلاعات و آمارهای عادی محرمانه دسترسی دارد که همگان از آن بیخبرند. یا این که از سر ناآگاهی این سخنان را گفته است؟!
لذا دولت و شخص رئیس جمهوری موظف هستند که پاسخی متقن و در خور بدهند تا ضمن روشنگری از وقایع پنهان اقتصاد کشور و اوضاع آن، این نوید را بدهند که مردم ایران «عمله» بیگانگان نخواهند شد!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcgy39qxak9xy4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی