يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
کد مطلب : 127043

مردم اعلام موضع کردند، حالا نوبت دولت است!

روز شنبه ۲۵ شهریور سالروز درگذشت مرحومه مهسا امینی بود. نیازی نیست گریزی به حوادث سال گذشته بزنیم، بلکه ملاک، وضع فعلی جامعه در شهریور ۱۴۰۲سالگرد فوت آن مرحومه است.
در سال جدید مردم ایران فشارهای اقتصادی شدید و را تحمل کردند. تورم شدید، گرانی‌های سرسام آور و نجومی، اجاره خانه‌های کمرشکن، ئمهاجرت شهروندان به حاشیه شهرهای بزرگ، بی‌انصافی صاحبخانه‌ها در حق مستاجرین، و ده‌ها رخداد اجتماعی و اقتصادی دیگر که می‌توانست زمینه ساز بحران‌های اجتماعی شدیدی بشود اما مردم نجیب و شریف ایران همه این سختی‌ها را تحمل کردند به امید اصلاح امور.
حال از آن طرف در طی این مدت رسانه‌های معاند و ضد انقلاب هر روز با خبرسازی‌های دروغین و کذب سعی کردند که با تخریب روحیه مردم و پمپاژ وناامیدی مردم را علیه نظام به کف خیابان‌ها بکشانند!
هر چه به روزهای پایانی شهریور نزدیک می‌شدیم آنها بر تلاش‌های خود و صدور فراخوان‌های مختلف افزودند و همه را برای حضور در خیابان‌ها و در روز ۲۵ شهریور تحریک و تهییج می‌کردند. روزشنبه هم از راه رسید و از قضا مردم به خیابان‌ها آمدند اما نه برای بلوا، اغتشاش و آتش زدن، بلکه برای برگزاری مراسم عزاداری امام هشتم ،علی بن موسی الرضا(ع)!
بله مردم دریافتند که آرامش و امنیت جامعه با آمدن در خیابان‌ها و رفتارهای هنجارشکنانه میسر نمی‌شود و حقی احقاق نخواهد شد. مردم با دست رد زدن به درخواست‌های گروهک‌های ضد انقلاب، نشان دادند دیگر ملعبه دست بیگانگان و مشتاقان تجزیه ایران نخواهند شد و همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کردند.
حال با این اوصاف زمان تلافی کردن و انجام اقدامات مثبت برای بهبود شرایط زندگی مردم از سوی دولت رسیده است.
دولت وقتی این همه نجابت و شرافت در مردم را می‌بیند باید تمام همت و تلاش خود را بکار بندد تا رفاه و آسایش مردم را به سرعت تأمین کند. دولتمردان ایران باید از پرداختن به حاشیه‌ها، تمام وقت خود را مصروف رفع مشکلات و تامین آینده مردم بنمایند. اینک وقت اقدامات عاجل و پاسخ دادن به همدلی و همراهی مردم است!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdceef8zxjh8w7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی