يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : 128612

هوچی‌گران بدون پشتوانه

در هفته‌های اخیر برخی سران غرب از جمله آمریکا و انگلیس در فضای رسانه‌ای با واژگانی همچون مسئولیت پذیری خواستار پاسخگویی جبهه مقاومت در قبال تحولات منطقه شده‌اند.
مقامات غربی از جمله کامرون با پشتوانه رسانه‌ای گسترده در حالی برآنند تا نیروهای مقاومت منطقه را شبه نظامی و تهدید امنیت بنامند که کارنامه این گروه‌ها و مقایسه آن با رفتارهای غرب سندی آشکار بر واهی بودن این ادعا است. این گروه‌ها بر علیه تجاوزگری، تروریسم تکفیری و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی بوده و هست و همواره به آرامش در منطقه کمک کرده و حافظ جان و مال و ناموس مردم بوده اند چنانکه جهانیان اذعان دارند که اگر مبارزه این گروه‌ها با تروریسم نبود اکنون سراسر اروپا و بسیاری از نقاط جهان را فرا گرفته بود و اشغالگری تروریسم دولتی صهیونیستی تمام منطقه را به ویرانی کشانده بود.
هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا رسما اذعان می‌کند که آمریکا القاعده را ایجاد کرده است و ترامپ نیز در سال 2016 فاش کرد که اوباما رئیس جمهور وقت آمریکا داعش را سازماندهی کرد. گروه‌هایی تروریستی که جهانی را به خاک و خون کشیدند و سالها جنایات بیشماری را در بسیاری از کشورها رقم زده‌اند در همین حال آمریکا و متحدانش همچون انگلیس در 20 سال اشغال افغانستان و عراق صدها هزار نفر را به خاک و خون کشیدند و اکنون نیز با حمایت از رژیم صهیونیستی همین جنایت را در غزه تکرار می‌کنند. با توجه به این مولفه‌ها می‌توان گفت که متهم اول بحران و ناامنی در جهان نظام سلطه با محوریت آمریکا و انگلیس هستند که در طول سالها جنایات  بیشماری را رقم زده‌اند در حالی که به خاطر هیچ کدام از جنایت خود نیز عذرخواهی نکرده و تاوان آن را پرداخت نکرده‌اند که نتیجه آن نیز استمرار جنایات خونین در جهان و قربانی شدن میلیون‌ها نفر است.
 
علی تتماج
https://siasatrooz.ir/vdchz6nzi23ni-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی