دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
کد مطلب : 126296
جنایت بی‌سابقه زمینی و هوایی صهیونیست‌ها در جنین با ده‌ها شهید و زخمی

جهنم مقاومت در انتظار متجاوزان

حمله رژیم صهیونیستی به جنین حداقل 9 شهید و ۵۰ نفر زخمی برجای گذاشت و واکنش شدید اللحن مقاومت را به دنبال داشت چنانکه در عملیات مقاومت چندین کواتکوپتر صهیونیست‌ها سرنگون شد.
جهنم مقاومت در انتظار متجاوزان
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در اثر تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین، حداقل 9۸ نفر شهید و ۵۰  نفر دیگر نیز مجروح شدند.گفته شده است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی دستکم ۳۰ فروند موشک به سمت اردوگاه جنین شلیک کرده‌اند. نیروهای اشغالگر همچنین یک ترانسفورماتور بزرگ را هدف قرار دادند که منجر به قطع برق در منطقه الحصان در جنین شد.یک منبع امنیتی صهیونیستی به رادیو ارتش اسرائیل گفته است که نیروهای ما برای تصرف ساختمان‌ها و خانه‌های مردان مسلح در جنین و دستگیری افراد تحت تعقیب تلاش می‌کنند.
تیپ‌های قدس از گردان جنین اعلام کردند که خودروهای اشغالگر را در مجاورت قرارگاه جنین با گلوله‌های سنگین و متوالی هدف قرار دادیم و گلوله‌ها به خودروها و تجهیزات نظامی اشغالگران اصابت کرده است.تیپ جبع نیز اعلام کرد که با عملیات علیه نیروها و خودروهای اشغالگر در بیش از یک جبهه در شهر جنین موافق است و از این عملیات در جبهه‌های مختلف حمایت می‌کند.گروه‌های قبطی از زیرشاخه گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که مجاهدان قهرمان ما خودروهای اشغالگر را در میدان شهدای جنین هدف قرار دادند.گردان‌های القسام نیز تائید کردند که جنگنده‌های آن‌ها مشغول مقابله با نظامیان اشغالگر در جنین با گلوله است.تیپ جنین وابسته به گردان‌های القدس اعلام کرد که یگان مهندسی این نیروها موفق شد، خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را با انفجار بمب‌های کارگذاشته شده در مسیر آنها، منهدم کند.این نیروها اعلام کردند: ما با بمب‌هایی که برای نخستین بار از آنها استفاده می‌شود این خودروهای نظامیان صهیونیست را منهدم کردیم.شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که نیروهای مقاومت فلسطین، بمب‌هایی را در مسیر خودروهای نظامی ارتش این رژیم در جنین منفجر کرده‌اند.
تیپ جنین هم چنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت در حال درگیری با عناصر ارتش رژیم صهیونیستی هستند که می‌کوشند وارد دیگر محورهای منتهی به اطراف اردوگاه جنین شوند.این نیروها، با شلیک گسترده به سمت نظامیان اشغالگر، مانع پیشروی آنها به سمت بخش‌های مختلف اردوگاه جنین شده‌اند. نیروهای فلسطینی همچنین یکی از محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات آنها را در محور الحواشین با شلیک گسترده گلوله، هدف قرار داده و آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.شبکه عبری زبان کان به نقل از یک مسئول نظامی رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل آویو پیشتر واشنگتن را در جریان قصد و نیت خود برای حمله نظامی به جنین قرار داده بود.
حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در حالی صورت می‌گیرد که نیروهای مقاومت نیز با کارگذاشتن بمب‌های دستی در مسیر بولدوزر ارتش این رژیم در اردوگاه جنین، آن را منهدم کردند.شبکه الجزیره به نقل از تیپ جنین وابسته به گردان های القدس گزارش داد که این نیروها موفق شدند دومین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را ساقط کنند. جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به جنین اعلام کرد که جنین هرگز تسلیم نخواهد شد و نیروهای مبارز فلسطینی عزم خود را برای نبرد با دشمن صهیونیستی به هر قیمتی که شده، جزم کرده‌اند. در بیانیه صادره از سوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است: تمام گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی علیه جنین، روی میز است.«نافذ عزام» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که شهر و اردوگاه جنین از این نبرد، قدرتمندتر و متحدتر در برابر دشمن صهیونیستی بیرون خواهد آمد. وی اضافه کرد: تیپ جنین وابسته به شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین و تمام گروه‌های مقاومت در شهر جنین به خوبی می‌دانند چگونه تجاوز دشمن صهیونیستی را خنثی کنند. همگان خواهند دید که نیروهای مقاومت چه چیزی را برای دشمن آماده کرده‌اند.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به لشکرکشی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین تاکید کرد: قهرمانان جنین در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و روحیه قلدرمآبانه این رژیم را از بین خواهند برد.در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت در تمامی میادین حضور دارد و نخواهد گذاشت که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه ساکنان جنین ادامه دهد.در ادامه این بیانیه آمده است: از ساکنان تمام شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی به ویژه در اطراف جنین می‌خواهیم با دشمن صهیونیستی مبارزه کرده و درس سختی به آنها دهند.«داوود شهاب»، مسئول دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی هشدار داده است که اگر تجاوز به جنین متوقف نشود، گزینه‌های مقاومت فلسطین گسترده و جامع خواهد بود.«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به یورش اشغالگران علیه جنین واکنش نشان داد و گفت: ملت و مقاومت فلسطین می‌دانند تجاوز علیه جنین را چگونه پاسخ گوید.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی تلافی‌جویانه مقاومت از سمت غزه و لبنان در واکنش به حمله به جنین، اقدام به استقرار سکوهای سامانه گنبد آهنین در سرتاسر اراضی اشغالی کرده است.منابع عبری هدف اصلی عملیات گسترده امروز ارتش رژیم صهیونیستی در جنین را انهدام سکوهای موشکی مقاومت در این شهر عنوان کردند، امری که صهیونیست‌ها موفقیتی در آن نداشته‌اند.مردم فلسطین در واکنش به حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، دست به اعتصاب سراسری در کرانه باختری زدند.
https://siasatrooz.ir/vdcdn90f9yt0xx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی