سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
کد مطلب : 126757
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی:

نصرالله بهتر ازهر کسی دستمان را می‌خواند

نصرالله بهتر ازهر کسی دستمان را می‌خواند
در ادامه اذعان صهیونیست‌ها به توان مقاومت در سالگرد جنگ 33 روزه، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دبیرکل حزب الله لبنان بهتر از هر کسی به اوضاع سست و شکننده این رژیم واقف است.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی طی سخنانی در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه اذعان کرد که سید حسن نصرالله بهتر از هر کسی این رژیم را می‌شناسد.«آویگدور لیبرمن» که رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» نیز هست، در این خصوص گفت: دبیرکل حزب الله لبنان بهتر از هر شخص دیگری ما را می‌شناسد و دستمان را می‌خواند. وی همچنین در سخنانی جداگانه در مصاحبه با یک شبکه رادیویی مدعی شد که بنیامین نتانیاهو شخصاً مانع انجام عملیات نظامی فوری علیه آنچه که «اقدامات تحریک‌آمیز حزب الله در مرز لبنان» خواند، شده است.
این اظهارات لیبرمن در حالی است که یک مقام ارشد امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله گفت: در حالی که نهادهای سیاسی اسرائیل به محکوم کردن رئیس ستاد ارتش مشغول هستند، نصرالله به ما یادآوری کرد که باید به چیزی مشغول باشیم.
در ادامه بحران‌های درونی رژیم صهیونیستی مدیران بیمارستان های رژیم صهیونیستی در نامه‌ای به وزارت بهداشت این رژیم درباره فروپاشی قریب الوقوع سیستم بهداشت به دلیل کسری شدید بودجه و کاهش ارزش واحد پول این رژیم هشدار دادند.در این نامه، مدیران بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که سیستم بهداشت عمومی این رژیم در آستانه سقوط  است که منجر به آسیب واقعی به توانایی ارائه درمان فوری و مستمر در بیمارستان‌ها می‌شود. آنها گفته‌اند: وزارت بهداشت از ما خواسته است که فعالیت بیمارستان‌ها را کاهش دهیم تا در صورت ورشکستگی، شرکت‌های بیمارستانی تحت نظارت قرار می گیرند.آنها تاکید کردند که  کاهش فعالیت بیمارستان‌ها به منظور جبران کسری بودجه منجر به اخراج کارکنان، تمدید لیست طولانی انتظار بیماران و همچنین کاهش کیفیت خدمات خواهد شد.
خبر دیگر آنکه رهبر ائتلاف مخالفان در کنست، با توصیف کابینه «بنیامین نتانیاهو» به «شکست‌خورده‌ترین دولت اسرائیل» مدعی شد که کابینه جدید تل‌آویو، سال دیگر تشکیل خواهد شد.«یائیر لاپید»، رهبر ائتلاف مخالفان در سرزمین‌های اشغالی، پس از توصیف کابینه فعلی به «شکست‌خورده‌ترین دولت اسرائیل» مدعی تشکیل کابینه جدید در تل‌آویو برای سال آینده شد. از سوی دیگر تحلیلگران رسانه‌های صهیونیستی ضمن تاکید بر اشراف و آگاهی «سیدحسن نصرالله» از مشکلات داخلی رژیم اشغالگر، اذعان کردند: او با خونسردی از مشکلات ما می‌گوید و این نگران‌کننده است.
«یوسی یهوشع»، خبرنگار و تحلیلگر مسائل نظامی روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، گفت: شاید باید با سخنان نصرالله [بعضی مسائل را] تمام کنیم؛ کلام او نشان می‌دهد که تحلیلش از وضعیت داخلی اسرائیل براساس آگاهی است.یهوشع در ادامه تاکید کرد: «نصرالله تا جایی احساس راحتی می‌کند که مثل یک تحلیلگر مسائل نظامی و سیاسی ما را بررسی می‌کند، این دلیل بسیار خوبی برای نگرانی است».
روزنامه صهیونیستی «معاریو» هم گزارش داد: «نصرالله، یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل را تهدید می‌کند که اگر به جنگ لبنان بروید، به عصر حجر باز خواهید گشت». در ادامه جنایت صهیونیست‌ها نظامیان صهیونیست پس از ورود ناگهانی به اردوگاه «عقبه‌جبر» در شرق کرانه باختری، 2 جوان فلسطینی را با گلوله جنگی هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.
در این میان رسانه‌های صهیونیستی ضمن اعلام خبر وقوع انفجار مهیبی در یک کارخانه در منطقه‌ای صنعتی در شمال تل‌آویو، گفتند که در این حادثه حداقل ۳ نفر زخمی شده‌اند.«القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد رزمندگان این گروه یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در حال جمع‌آوری اطلاعات از شرق غزه تحت کنترل خود درآورده‌اند. لازم به ذکر است در صورتی که پیش نویس قانون جدید تصویب شود باعث می‌شود جوانان حریدیمی که به طور تمام وقت در مدارس دینی تحصیل می‌کنند از خدمت سربازی معاف شوند.
روزنامه جروزالم پست در نسخه عبری خود نوشت: احزاب حریدی تهدید کردند در صورتی که پیش نویس قانون خدمت نظامی مستقیما پس از تعطیلات تابستانی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) تصویب نشود به انحلال کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مبادرت می‌ورزند. خبر دیگر آنکه رسانه‌ها و احزاب الجزایری درباره تلاش رژیم صهیونیستی با حمایت امارات برای سوق دادن تونس و موریتانی به سمت باتلاق عادی‌سازی روابط با تل آویو با هدف محاصره الجزایر هشدار دادند.به گفته این منابع، تونس در این مسیر تنها هدف تل آویو نیست و منافع رژیم صهیونیستی در موریتانی با منافعش در تونس برابری می‌کند و هدف اصلی، محاصره الجزایر است.
https://siasatrooz.ir/vdcftvdyew6d0ea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی