فریب مشتری با تفاوت قیمت نجومی به شیوه جدید یک شرکت خودروسازی
یکی از مخاطبین روزنامه سیاست روز طی تماسی با روزنامه نسبت به گران فروشی و تفاوت قیمت گروه خودروسازی «فردا موتور» اعتراض کرد.
این مشتری در توضیح موضوع بیان داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری در طرح فروش یکپارچه خودرو ، سهمیه مادران (جمعیت و جوانی) شرکت نمودم با توجه به قیمت‌های اعلام شده توسط شورای رقابت اولویت اول را
FMC SX5 انتخاب کردم‌که قیمت اعلام شده ۶۴۵ میلیون تومان بود. وی افزود: اولویت نخست بنده انتخاب شد و زمان تحویل را زمستان ۱۴۰۲ ابراز داشتند؛ در دو هفته گذشته پیامکی جهت مراجعه به نزدیکترین نمایندگی فردا موتور دریافت نمودم.
در ادامه این مشتری تصربح کرد: طی تماس با نمایندگی به بنده اعلام شد که تا ۳۰ شهریور سال جاری مهلت دارم مبلغ ۴۵۲ میلیون تومان واریز و با توجه به موعد تحویل خودرو در بازه زمانی 120روزه مابقی مبلغ به رقم ۴۵۲ میلیون تومان را در هنگام تحویل خودرو پرداخت نمایم. به گفته این مشتری این مابه تفاوت قیمت در حالی است که در زمان ثبت خودروی مورد نظر قیمت این خودرو 645 میلیون تومان اعلام اما در زمان پرداخت رقمی در حدود 900 میلیون تومان را شرکت فرداموتور به بنده اعلام کرد.
این مشتری در ادامه تاکید کرد که برای اعتراض به دفتر ریاست جمهوری، بازرسی وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف کننده تماس گرفتم که یا پاسخ درستی دریافت ننموده و یا اینکه بازرسی وزارت صمت پیشنهاد داد که رقم مربوطه را به شرکت فرداموتور بطور کامل پرداخت نمایم و پس از تحویل خودروی موردنظر به همراه مدارک اولیه از این شرکت خودروساز شکایت کنم.
https://siasatrooz.ir/vdchzqnz623nizd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی