يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : 127513
پس از نتانیاهو این بار وزیر صهیونیست‌ها خواستار استفاده از بمب هسته‌ای علیه غیر نظامیان شد

کشتار در غزه با بمب اتم

پزشکان اسرائیلی خواستار بمباران بیمارستان‌های غزه شدند
کشتار در غزه با بمب اتم
همزمان با استمرار کشتار ساکنان غزه در حملات هوایی و زمینی ارتش صهیونیستی با سلاح‌های ممنوعه در سخنانی که پیش از این نیز زبان نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست‌ها علیه کشورهای منطقه مطرح شده بود وزیر میراث رژیم صهیونیستی در یک برنامه تلویزیونی، با وجود ۲۴۱ اسیر اسرائیلی در غزه گفت، انداختن بمب اتم در غزه یکی از راهکارهاست.همزمان پزشکان صهیونیست نیز با صدور بیانیه‌ای خواستار بمباران بیمارستان‌ها شدند.
«عمیخای الیاهو» وزیر میراث رژیم صهیونیستی (عضو حزب عوتسما یهودیت) دومین مسئول در این رژیم است که در روزهای اخیر خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده اند. الیاهو با حضور در برنامه تلویزیونی «کول براما» گفت، «ارتش اسرائیل ضربات قدرتمندی به حماس میزند. اما این صددرصد همان شیوه‌ای است که من میخواهم؟ خیر. شاید ۶۰ درصدش باشد».صحبت این وزیر به قدری شاذ است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم هم آن را برنتافت و بالافاصله با واکنش نشان دادن گفت، صحبت‌های این وزیر کابینه جدا از واقعیت است. نتانیاهو مدعی شد که ارتش اسرائیل طبق قوانین بین‌المللی عمل میکند و افزود: صحبت وزیر عمیخای الیاهو کاملا با واقعیت بیگانه است. اسرائیل و ارتش اسرائیل بالاترین سطح استانداردهای حقوق بین الملل را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به افراد غیردرگیر رعایت میکنند و ما تا پیروزی این کار را انجام خواهیم داد.
طبق گزارشهای خبری، مجموع بمبهایی که رژیم صهیونیستی طی چهار هفته روی غزه ریخته به اندازه قدرت دو بمب اتمی است که آمریکا در جنگ جهانی دوم روی شهرهای ژاپن ریخته است. تاکنون نزدیک به ده هزار نفر از مردم بی دفاع غزه زیر بمباران کشته شده اند که بیش از یک سوم آن فقط کودک هستند. حدود ۲۷ هزار نفر هم تاکنون مجروح شده اند. این رژیم ضمن حملات نامتناسب و حمله به غیرنظامیان، از سلاح‌های ممنوعه مثل بمبهای فسفری هم استفاده کرده است.پیشتر موشه ویگلین عضو سابق پارلمان رژیم موقت نیز خواستار استفاده از بمب اتم علیه غزه شده بود. او با عنوان کردن «انتقام خشن» در توییتی نوشته بود: موشک اریخا! موشک اریخا. هشدار راهبردی. قبل از فکر کردن به وارد کردن نیروها[ی زمینی به غزه]. سلاح روز قیامت. این نظر من است. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به اظهارات یکی از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی مبنی بر بمباران اتمی نوار غزه، تصریح کرد: این اظهارات منعکس‌کننده تروریسم بی‌سابقه‌ای است که اسرائیل علیه ملت فلسطین اعمال می‌کند.مدیر برنامه جهانی غذا در اظهاراتی تکان دهنده گفت: پدران در غزه نمی‌دانند که امروز می‌توانند کودکان خود را سیر کنند یا تا فردا زنده می مانند.درپی جنجال شکل گرفته بر سر اظهارات وزیر میراث رژیم صهیونیستی، بن گویر وزیر تندروی امنیت داخلی این رژیم در سخنانی، برای توجیه اظهارات وی تلاش کرد."یائیر لاپید" رهبر ائتلاف مخالفان در رژیم صهیونیستی گفته های وزیر جنجالی کابینه نتانیاهو مبنی بر امکان زدن غزه با بمب اتم را دیوانه وار دانست و خواهان برکناری او شد.واکنش محافل داخلی صهیونیستی به گفته های جنجال برانگیز وزیر صهیونیست که خواهان زدن غزه با بمب اتم شده است، ادامه دارد و آنها او را "وزیری کُودن" خطاب کرده و خواهان "بسته شدن دهانش و کناره گیری اش از قدرت" شدند."یفت بیتون" نماینده کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی نیز به نوبه خود گفت که الیاهو "وزیر احمقی است که با گفته های خود تلاش های تبلیغاتی اسرائیل در سراسر جهان را از بین می برد و تنها یک راه برای پاسخ به اظهارات وی وجود دارد و آن هم برکناری فوری اوست."خبر دیگر آنکه شرایط عجیب و بی سابقه شهدا  مجروحان غزه نشان می دهد رژیم صهیونیستی برای اولین بار از مواد شیمیایی خاص آمریکایی در این حملات استفاده کرده است.یوسف ابو الریش قائم مقام وزارت بهداشت در نوار غزه در روز 24 اکتبر به رسانه‌ها گفت: ما زخمی‌هایی با سوختگی بالای 80 درصد داریم که نشان می‌دهد دشمن از سلاح‌های جدید استفاده می‌کند. «سلامة معروف ذهب» رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه ضمن اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حملات خود از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کند، تاکید کرد که پیکر بسیاری از شهدا متلاشی شده است.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان «البریج» غزه را بمباران کردند که در پی آن، دستکم ۲۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به فشار کشورها بر آمریکا برای اعلام آتش بس و کاهش تلفات انسانی به نقل از یک مقام ارشد نظامی آمریکایی نوشت، واشنگتن اکنون تلاش می کند بمب های کوچک تری را در اختیار رژیم اسرائیل قرار دهد تا از شدت تلفات بکاهد.ده‌ها پزشک اسرائیلی امروز یک‌شنبه، ۵ نوامبر طوماری را امضا کردند و از سرویس‌های امنیتی و ارتش رژیم اشغالگر خواستند تا بیمارستان‌های غزه را بمباران کنند.
وزارت خارجه عربستان اظهارات رادیکالی مطرح شده توسط وزیر کابینه رژیم صهیونیستی درمورد امکان انداختن بمب هسته‌ای بر روی نوار غزه را محکوم کرد.وزیر امور خارجه فرانسه در واکنشی نادر به حملات رژیم صهیونیستی به غزه، در دوحه با تاکید بر اینکه باید از افراد غیرنظامی محافظت شود، گفت: تعداد زیادی غیرنظامی در این حملات کشته شده‌اند.کشورهای عربی شاهد تحریم گسترده کالاهای کشورهای حامی رژیم صهیونیستی درپی جنگ تجاوزگرانه این رژیم به نوار غزه و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان است. گروهی متشکل از بیش از ۶۰۰ استاد دانشگاه در ایرلند از دانشگاه‌های این کشور درخواست کردند تا روابط خود را با نهادهای اسرائیلی قطع کنند.ارتش رژیم صهیونیستی در دور جدید جنایات خود علیه مردم بی گناه غزه، اقدام به هدف قرار دادن مخازن آب آنها کرده است.وزیر بهداشت فلسطین  در سی‌امین روز ازتداوم جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در پیامی به جهانیان نوشت: رژیم اشغالگر اسرائیل همچنان همه چیز را در نوار غزه مورد هدف قرار می‌دهد؛ با جنایات آن مخالفت کنید.رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هلاکت ۲۹ نظامی این رژیم از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه خبر دادند.نقطه صفر مرزی عراق با اردن این روزها شاهد تحصن و تجمع بی سابقه‌ است و هزاران نفر از استان‌های مختلف روز شنبه در گذرگاه مرزی طریبیل حضور یافتند.شاخه نظامی حماس اعلام کرد که با راکت‌های «یاسین 105» جنگ‌افزارهای اسرائیلی را که در حال نفوذ به شرق خان یونس بودند، هدف قرار داده است.نخست‌وزیر کانادا در جریان یک تماس تلفنی به همتای صهیونیست خود اطمینان داد که از حق رژیم جعلی برای دفاع از خود حمایت می‌کند.معاون نخست‌وزیر انگلیس خبر داد که بیش از ۱۰۰ شهروند این کشور از طریق گذرگاه رفح، غزه را ترک کردند.صدها هزار نفر از مردم اندونزی، امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بار دیگر به خیابان آمدند. شورای علمای اندونزی این تجمع بزرگ را سازماندهی کرده بود.
https://siasatrooz.ir/vdcgqu9qwak9xn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی