پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۳
کد مطلب : 128570

سرکیسه کردن مردم با نام هنر!

سرکیسه کردن مردم با نام هنر!
اینها اگر بیل‌زن بودند باغچه خودشان را بیل می‌زدند، کیسه دوخته‌اند تا جیب مردم را خالی کنند و تصور داشتند که مملکت بی‌صاحب است!
بلیت‌ها را از 4 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان قیمت گذاشته‌اند! حال چه افرادی این بلیت‌های گرانقیمت را خریداری کرده است بماند،‌ اما نکته این است که این دو در چه رشته و و چه تخصصی دارند که برای همایش خود را عرضه کرده‌اند و چه می‌خواهند بگویند که برای مخاطبانشان ارزش گوش دادند دارد؟!
شایع و هیدن که در عالم رپ فعالیت می‌کنند و آثار خود را هم خارج از چارچوب قانونی منتشر می‌سازند،‌ قرار بود تا در این همایش برنامه اجرا کنند.
مدرسه فیلمسازی و بازیگری هیلاج با همکاری شرکت اوهانیانس اخیرا تبلیغات گسترده‌ای را در خصوص برگزاری همایشی در تاریخ پنجشنبه 12 بهمن با حضور محمدرضا شایع و مهرداد هیدن دو رپر در یکی از مشهورترین سالن‌های تهران انجام داده و برای این منظور بلیت فروشی نیز صورت گرفته تا این تصور در نظر مخاطبان بوجود بیاید که موسیقی رپ هم دارای مجوز شده است. این همایش با عنوان «سمینار بزرگ صبح بخیر تهران» در حال تبلیغ است و بلیت آن از 4 تا 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.
در پی این تبلیغات و بلیت فروشی برای مهرداد هیدن و شایع با عنوان «سمینار بزرگ صبح بخیر تهران» دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «اجرای برنامه از سوی آقایان محمدرضا داداش پور «شایع» و مهرداد مستوفی راد «هیدن»، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری، در محل سالن شهید ضرغام مجموعه ورزشی آزادی - که جزو سالن‌های تایید شده دفتر امور موسیقی هم نیست - فاقد مجوّز از سوی این دفتر است.»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز دیروز در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ساماندهی کل فعالیت‌های فضای مجازی اعم از کانال‌های خبری و بحث‌های مربوط به انسان‌رسانه‌ها عملا در دستور کار دولت است و باید نظم و انتظام پیدا کند و همه فعالان فضای مجازی باید مجوز بگیرند.
محمدمهدی اسماعیلی اظهار داشت: ساماندهی کل فعالیت‌های فضای مجازی اعم از کانال‌های خبری و بحث‌های مربوط به انسان‌رسانه‌ها عملا در دستور کار است و باید نظم و انتظام پیدا کند.
اسماعیلی در پاسخ به این سوال که مجوز کنسرت رپ صادر شده است؟ اظهار داشت: نه. این یک اشکالی بود که پدید آمده است، ما هیچ مجوزی صادر نکردیم.
https://siasatrooz.ir/vdca0an6w49num1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی