جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : 128711

قدرت و امنیت با انتخابات باشکوه

قدرت و امنیت با انتخابات باشکوه
تا برگزاری انتخابات 11 اسفند زمان زیادی نمانده است و همگان تلاش می‌‌کنند تا این انتخابات با توجه به شرایط موجود منطقه و دشمنی‌های دشمنان علیه ایران اسلامی پر شور و باشکوه با مشارکت بالا برگزار شود. هر چه انتخاباتی که در پیش است با مشارکت بالا برگزار شود، ‌ایران اسلامی قدرتمندتر و امن تر خواهد بود، نکته‌ای که دشمن در جهت مخالف آن گام بر می‌دارد و سعی می‌کند تا مشارکت کاهش یابد. در همین زمینه شخصیت‌های نظامی و سیاسی با تشریح شرایط موجود از مردم برای مشارکت بالا در انتخابات 11 اسفند ماه دعوت می‌کنند.

ملت شریف ایران یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ملت شریف ایران با بصیرت روزافزون، حضور حداکثری و انتخاب اصلح یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.
امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در ادامه بازدید از یگان‌های پدافندی غرب کشور در جمع کارکنان گروه پدافند کرمانشاه، گفت: ایران اسلامی در به کارگیری دانش نخبگان بویژه نسل جوان و آینده دار از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها استفاده می‌کند. وی افزود: بیگانگان باید از شرایط خیالی و نقشه‌های واهی در خصوص ایران اسلامی دست بردارند و از هرگونه مداخله، شیطنت و ایجاد تفرقه و دودستگی بپرهیزند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش حضور و مشارکت پرشور در انتخابات پیش رو را شاکله مشروعیت، مقبولیت و اثرگذاری بیشتر کشورمان در عرصه بین المللی دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ایرانیان دریغ نخواهند کرد، بنابراین ملت شریف ایران با بصیرت روزافزون، حضور حداکثری و انتخاب اصلح یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

حضور مردم  باعث ناامیدی دشمن می‌شود
فرمانده هوافضای سپاه انقلاب اسلامی نیز با تاکید بر این‌ که «حضور در انتخابات مهم است» گفت که وقتی مردم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند، دشمن ناامید می‌شود.
سردار امیرعلی حاجی‌زاده افزود: انقلاب اسلامی برای مردم است؛ لذا مردم باید در انتخابات، راهپیمایی و هرجا که لازم باشد حضور پرشور داشته باشند.
وی اضافه کرد: انتخابات یک نقطه عطفی است که همواره حضور در آن اهمیت دارد و قطعا انتخابات این دوره هم مهم به شمار می‌آید. فرمانده هوافضای سپاه انقلاب اسلامی مجددا تاکید کرد که حیات انقلاب به حضور مردم بستگی دارد و وقتی مردم در انتخابات و راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند دشمن ناامید می‌شود.

 حضور مردم در انتخابات پیشرفت ایران در سایه استقلال را تضمین می‌کند
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان این‌که «انتخابات نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است»، گفت: مردم با حضور در انتخابات این پیام را به دنیا می‌دهند که ما پای استقلال‌مان ایستاده و بهای این استقلال را می‌دهیم و با همه وجود آماده‌ایم که در سایه استقلال، پیشرفت ایران اسلامی را تضمین کنیم.
علی باقری اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از مردم‌سالاری اسلامی است و به این موضوع تحقق و عینیت می‌بخشد که ما مردم ایران بعد از ۴۵ سال پای استقلال خود ایستاده‌ و بر این باوریم که پیشرفت در سایه استقلال، با اراده ملی و عزم جمعی شدنی است و می‌توانیم آن را محقق کنیم.
وی اضافه کرد: انتخابات یکی از عرصه‌های تثبیت و تحکیم این گزاره راهبردی نظام و نهادینه کردن مردم سالاری اسلامی است. قاعدتا مردم هم در این چارچوب و با همه توان در انتخابات مشارکت خواهند کرد تا بتوانند پایه‌های تحکیم سازندگی و پیشرفت ایران اسلامی را بنیان گذارند.
https://siasatrooz.ir/vdchz6nzz23niqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی