دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : 128820
معاون امور مجلس در گفت‌وگو با سیاست روز:

زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور مهیاست

زمینه برای برگزاری انتخاباتی پرشور مهیاست
سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به تائید صلاحیت بیش از ۱۵ هزار نفر یا  75 درصد از داوطلبان ثبت نام کننده در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، این رقم را بی‌سابقه خواند.
وی با بیان این مطلب در گفت‌وگو با سیاست‌روز افزود: در این دوره از انتخابات بدلیل پیش ثبت نام مدت طولانی‌تری بحث انتخابات در کشور مطرح شد و با آغاز تبلیغات محیطی تعداد زیادتری از مردم درگیر بحث انتخابات شدند.
معاون مجلس رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زمینه از هر جهت برای برگزاری انتخاباتی پر شور مهیا است و تعداد کاندیداها نیز متعدد و متنوع است افزود: در بین داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ما شاهد حضور بی‌سابقه‌ای از اقشار مختلف هستیم اعم از ده‌ها تن از نمایندگان ادوار، صدها تن از پزشکان و حقوقدانان،  ۱۳۰۰ استاد دانشگاه و عضو هیئت علمی و حدود ۱۷۰۰ تن از خانم‌ها و 1700 تن از فعالان فرهنگی. از این جهت ما امیدواریم این انتخابات یکی از پرشورترین انتخابات کشور باشد و برخی که در گذشته می‌گفتند انتخابات رقابتی نیست الان دیگر بهانه‌ای ندارند.
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر احزاب اصلاح طلب مانند کارگزاران، اعتماد ملی، ندای ایرانیان و اعتدال و توسعه رسما وارد انتخابات شده‌اند و همین موضوع می‌تواند به شور انتخابات بیفزاید و امیدواریم که علاوه بر مشارکت مسئله رقابت که جدی است سالم باشد. وی افزود: مسئله امنیت انتخابات نیز توسط وزارت کشور و دستگاه‌های مختلف تامین شده است و انشالله این انتخابات می‌تواند پشتوانه‌ای برای نظام باشد.
 
میترا یزدچی
https://siasatrooz.ir/vdcirvazut1arv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی