يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : 128183
ورود تخصصی پلیس فتا به پرونده هک اسنپ فود

اسنپ باگ!

اسنپ باگ!
قطعاً و حتماً باید سامانه‌ها، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌هایی که با مردم سر و کار دارد و اطلاعات آنها در آن ثبت و ضبط است، از امنیت بسیاری بالایی برخوردار باشد.
چرایی آن هم روشن است، برای این که غریبه و بیگانه به اطلاعات ثبت شده که دایره زیادی را تشکیل می‌دهد، به دست آنها نیفتد و هکرها به آسانی نتوانند به آن سامانه‌‌ها دسترسی یدا کنند و از اطلاعات مردم که شامل اطلاعات بانکی هم هست سوء استفاده کنند.
دیروز برای اسنپ فود اتفاقی ناخوشایندی افتاد و هکر به اطلاعات کاربران آن دسترسی پیدا کرد و برخی از انها را هم منتشر کرد.
معاون اجتماعی پلیس فتا در همین زمینه گفت: در حال حاضر تیم فنی پلیس فتا در شرکت اسنپ فود مستقر بوده و در حال انجام بررسی‌های فنی و تخصصی است.
دیروز یکشنبه 10دی ماه 1402 معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا سرهنگ رامین پاشایی از انتشار خبری مبنی بر ادعای یک گروه هکری در فضای مجازی مبنی بر دستیابی به اطلاعات اشتراک کاربران در شرکت اسنپ فود خبر داد.
وی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته و ضمن تأیید این خبر به اطلاع هموطنان عزیز و به خصوص کاربران این شرکت می‌رساند که در حال حاضر تیم فنی پلیس فتا در شرکت مذکور مستقر بوده و در حال انجام بررسی‌های فنی و تخصصی است.
وی افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته شرکت اسنپ فود همچنان در حال ارائه خدمات به کاربران خود است.
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت مذکور توسط کارشناسان این پلیس در سال جاری چندین نوبت مورد ارزیابی و توجیه فنی لازم قرار گرفته در صورت مشاهده هر گونه اهمال و سهل انگاری موضوع برای پیگیری به مراجع قانونی منعکس خواهد شد.
سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: به محض کسب اطلاعات دقیق تر و مشخص شدن ابعاد جدید از این دسترسی غیرمجاز، متعاقبا اطلاع رسانی به هموطنان صورت می‌گیرد.
https://siasatrooz.ir/vdcaaan6e49nu61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی