چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
کد مطلب : 128320
با تاکید بر مقاومت در برابر دشمن صورت گرفت

تجدید پیمان رزمندگان حزب‌الله با نصرالله

تجدید پیمان رزمندگان حزب‌الله با نصرالله
رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در حالی که همچنان در میدان نبرد به مبارزه سخت با دشمن اشغالگر ادامه می‌دهند، در نامه‌ای خطاب به دبیرکل حزب‌الله با ایشان تجدید پیمان کردند.
 رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در نامه‌ای خطاب به سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله وفاداری خود را به ایشان اعلام و تاکید کردند تا پای جان خود به مقاومت در برابر دشمن پایبند هستند. رزمندگان مقاومت لبنان در نامه خود خطاب به دبیر کل حزب‌الله تاکید کردند: ای حضرت عشق و ای پدر مجاهدان و شهدا، سلام و احترام ما تقدیم به شماست. همه عشق و وفاداری ما تقدیم به شماست. شما با سلام و درود شروع کردید و دعایتان را نثار ما نمودید و ما را در میدان حمایت و یاری کردید و این موضوع خستگی شب‌ها و روزها را از ما دور کرد.در این نامه آمده است: سربازان شما در اختیارتان هستند تا خداوند دشمنان را به دست آنها عذاب کند و مرهمی بر دل‌های مومنان باشند. ما به شما وعده می‌دهیم که به وصیت شهدا وفادار باشیم.در ادامه این نامه تاکید شده است: ای سرور ما و ای وعده حق خداوند، سربازان شما سرهایشان را به خدا سپرده‌اند و به وصیت شهدا وفادارند.
خبر دیگر آنکه در نتیجه نظرسنجی که توسط یک اندیشکده آمریکایی انجام شده ۹۹ درصد از شرکت‌کنندگان لبنانی با قطع رابطه کشورهای عربی با اسرائیل موافقت کرده‌اند. اندیشکده واشنگتن می‌گوید نتایج نظرسنجی این موسسه نشان می‌دهد 99 درصد از افراد شرکت‌کننده گفته‌اند کشورهای عربی «باید فوراً تمامی روابط خود با اسرائیل را به دلیل اقدامات این رژیم در غزه متوقف کنند.»این اندیشکده بدون اشاره به آمار نوشته نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد اکثر لبنانی‌ها با این گزینه که «اسرائیل به اندازه‌ای ضعیف و چند دسته است که می‌توان روزی آن را شکست داد» موافقت کرده‌اند.در حالی که 34 درصد از سنی‌ها و 24 درصد از مسیحی‌ها گفته‌اند که نظراتشان نسبت به حزب‌الله تا حدی مثبت است این رقم برای شیعیان 93 درصد است. از این میان 89 درصد از شیعیان گفته‌اند که نظرشان نسبت به حزب‌الله «بسیار مثبت» است.  
خبر دیگر آنکه سازمان ملل، ترور معاون سیاسی حماس از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را مغایر با قوانین بین‌المللی دانست.رژیم صهیونیستی در حمله پهپادی به خاک لبنان، صالح العاروری معاون رئیس حماس را هدف قرار داد و به شهادت رساند.سازمان ملل ضمن محکومیت این اقدام تروریستی از سوی اسرائیل اعلام کرد: چنین کشتار‌هایی در میان دیگر جرائم قتل و کشتار این رژیم قرار دارد.
منابع خبری گزارش دادند که بخش‌ گسترده‌ای از ساختمان‌ها در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی در پی حملات موشکی حزب‌الله آسیب دیدند.روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، در پی حملات حزب‌الله لبنان با موشک‌های ضدزرهی از هشتم اکتبر تاکنون، ۱۲۰ ساختمان در شهرک صهیونیست نشین «المطله» خسارت دیده است.در شهرک صهیونیست‌نشین «المناره» نیز ۸۰ ساختمان از مجموع ۱۵۵ ساختمان آسیب دیده است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که دبیرکل حزب‌الله لبنان در مدیریت جنگ استاد است و این رژیم بار دیگر در دام وی افتاده‌است.جرشون هاکوهن، سرتیپ ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان همواره استاد اداره جنگ و درگیری بوده‌است.وی در مقاله‌ای برای روزنامه یسرائیل هیوم گفت: سید حسن نصرالله اساسا بر هدف قرار دادن روحیه اسرائیلی‌ها و توهین به آن متمرکز است. سید حسن نصرالله سپتامبر ۲۰۲۲ در توافق دریایی این دستاورد را محقق کرد و امروز نیز با پاسخ گسترده و حمله شدید به پایگاه مرون در الجلیل این دستاورد را محقق می‌کند. اسرائیل بار دیگر در یک درگیری محدود در دام سید حسن نصرالله افتاد. با تخلیه تمام شهرک‌های شمال و تبدیل این منطقه به میدان جنگ حزب‌الله لبنان به یک دستاورد استراتژیک بی‌سابقه دست یافت.در این راستا رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مسؤول یکی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی نوشتند: وضعیت این منطقه بسیار بد است. سید حسن نصرالله یک فرد باهوش و بسیار خطرناک است.
https://siasatrooz.ir/vdcdxj0fzyt0xs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی