يکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : 128521
مراسم اختتامیه جشنواره نوجوونیم در فرهنگسرای ارسباران: 

نوجوانان منتخب دومین جشنواره نوجوونیم در پهنه شمال معرفی می شوند

دومین دوره از جشنواره نوجوونیم با معرفی نوجوانان برتر پهنه شمال شهر تهران به کار خود پایان می دهد. 
نوجوانان منتخب دومین جشنواره نوجوونیم در پهنه شمال معرفی می شوند
به گزارش سیاست روز و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، دومین دوره از جشنواره نوجوونیم به منظور معرفی نوجوانان برتر کنشگر شهر تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار می شود و فرهنگسراهای منتخب شهر تهران اجرای این برنامه را برعهده دارند. 
این جشنواره در 5 محور اصلی فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی، علمی و فناوری برگزار شده و تلاش دارد برترین نوجوانان تهران را شناسایی و معرفی کند. 
پس از برگزاری این رویداد با همکاری 6 مدیریت فرهنگی هنری و 3 فرهنگسرای خاص در پهنه شمالی تهران، اختتامیه دومین دوره از این جشنواره روز سه شنبه دهم بهمن ماه ساعت 16 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. مدیریت های فرهنگی هنری مناطق 1، 2، 3، 4، 6 و 7 به همراه فرهنگسراهای خاص رسانه، نهج البلاغه، سلامت و خانواده در اجرای این برنامه مشارکت دارند. 
با اعلام دبیرخانه جشنواره نوجوونیم، نوجوانان برتر هر منطقه طی مراحل متعددی داوری شده و آنهایی که امتیازی بیشتری کسب کردند به مرحله نهایی راه پیدا کردند. در مراسم اختتامیه قرار است از هر منطقه 5 نوجوان برتر و 20 نوجوان شایسته تقدیر معرفی و تجلیل شوند. طی هماهنگی های انجام شده، نفرات برتر می توانند به صورت رایگان از خدمات فرهنگی، هنری و ورزشی مراکز مختلف سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران استفاده کنند. 
براساس این گزارش مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره نوجوونیم روز سه شنبه دهم بهمن ماه از ساعت 16 با حضور نفرات برگزیده و خانواده های آنان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. 
نخستین دوره از جشنواره نوجوونیم سال گذشته به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد و نفرات برگزیده طی مراسمی در رشته های مختلف معرفی و تجلیل شدند. 
https://siasatrooz.ir/vdcgx79qqak9xn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی