پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : 128567

"معامله قرن" راهی بازار کتاب شد

"معامله قرن" راهی بازار کتاب شد
تازه ترین اثر انتشارات قبله اول با نام "بحران قرن در آئینه معامله قرن" نگاهی پژوهشی به طرح ترامپ برای حل منازعه فلسطین و رژیم صهیونیستی به نویسندگی دکتر هادی آجیلی و سینا نصیری پای رونده راهی بازار کتاب شد.
 
این کتاب که بررسی مفصلی پیرامون طرح امریکا برای حل مسئله فلسطین موسوم به معامله قرن است در 408 صفحه و در قطع رقعی توسط انتشارات قبله اول وابسته به جمعیت دفاع از ملت فلسطین چاپ شده است.
 
نویسندگان در بخش معرفی این کتاب آورده اند که : " این کتاب حاصل تحقیق و پژوهش مشترک دکتر هادی آجیلی استاد دانشگاه علامه طباطبائی و سینا نصیری پایرونده است که در خصوص روند سازش اعراب و رژیم اسراییل و نقش کشورهای منطقه و فرامنطقه و همچنین نقش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازیگرتاثیرگذار منطقه ای است. در این کتاب بصورت دقیق و موشکافانه به تجزیه و تحلیل طرح " معامله قرن" و بررسی زوایا و ابعاد این طرح پرداخته شده است. نویسندگان به مفهوم واقعی کلمه از سبک نگارش بی طرفانه و مبتنی بر واقعیت استفاده کرده اند."
 
علاقمندان به موضوع فلسطین بویژه دانشجویانی که مایل به دریافت این اثر هستند می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 02166488150 روابط عمومی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و نشر قبله اول یا از طریق وب سایت SDPN.IR اقدام به دریافت این اثر کنند.
https://siasatrooz.ir/vdcg379quak9xn4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی