حضور روزنامه سیاست روز در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران دیروز به‌کار خود پایان داد.
نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از 6 سال وقفه، باردیگر برپا شد و جایگاه و اهمیت رسانه را در جامعه و میان افکار عمومی نشان داد. رسانه‌های گوناگون از جمله رسانه‌های چاپی، خبرگزاری‌های، سایت‌های خبری، فعالان رسانه در فضای مجازی در این نمایشگاه حضور داشتند.
روزنامه سیاست روز نیز با بیش از 20 سال سابقه کار چاپ روزنامه و داشتن سایت خبری فعال در این نمایشگاه شرکت کرده بود. در 5 روز برگزاری نمایشگاه 24 رسانه‌های کشور تعدادی از مسئولان برای بازدید به نمایشگاه آمدند و از غرفه روزنامه سیاست روز نیز بازدید داشتند. روز سوم نمایشگاه شمسایی مدیرکل مطبوعات داخلی از غرفه روزنامه سیاست روز بازدید کرد. درحالی که رسانه‌ها و مطبوعات خود را برای پایان کار نمایشگاه آماده می‌کردند، خبر آمد نمایشگاه یک روز دیگر تمدید شد تا هم بازار انتخابات همچنان گرم بماند و هم مخاطبان و مردم در پایان هفته مهمان آن باشند. اما در آخرین لحظات خبر رسید که مسئولان نمایشگاه با تمدید یک روز برای ادامه کار نمایشگاه به دلیل آن که فرصت برای برچیدن وسایل موجود فرصت نیست، مخالفت کردند.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که پس از ۶ سال وقفه از روز یکشنبه ٢٩ بهمن آغاز شد عصر دیروز در مصلی امام خمینی(ره) به پایان رسید.
این نمایشگاه که پس از وقفه ۶ ساله برگزار شد، با استقبال اقشار مختلف مردم و مسئولان روبه‌رو شد. برگزاری نشست‌های تخصصی و انتخاباتی از یک سو، بازدید مقامات از روند فعالیت در این نمایشگاه و حضور دانشجویان و دانش‌آموزان از نکات جالب آن بود.
در مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران تقدیر از غرفه‌های برتر و رونمایی از «ایران‌رسانه»؛ سامانۀ جامع خدمات معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.بیست و هفتمین نمایشگاه مطبوعات ایران آبان ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.
https://siasatrooz.ir/vdca0an6a49nu01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی