سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : 129421
فرمانده کل نیروی انتظامی هرمزگان عنوان داشت:

جایگاه برتر استان در تامین امنیت

فرمانده کل نیروی انتظامی هرمزگان در نشست خبری باخبرنگاران ضمن تاکید بر همکاری نیروی انتظامی با مسئولان، بر جایگاه برتر این استان در تامین امنیت تاکید کرد.
جایگاه برتر استان در تامین امنیت
سردار علی اکبر جاویدان ادامه داد:  هرمزگان 1200 کیلومتر مرز دارد که این مسئله نیازمند رویکردهای امنیتی بسیاری می‌باشد که امنیت دریا و خشکی را تامین نماید بویژه هرمزگان از استان‌های مهم در عرصه صادرات و واردات و گردشگری است. 
یکی از اولویت‌های انتظامی و مرزبانی و قضائی استان را مقابله با قاچاق سوخت تشکیل می‌دهد که ت به امروز اقدامات بسیار موثری صورت گرفته است. 
 
سردا اسمعیلی فرماندهی مرزبانی استان نیز در سخنانی عنوان داشت که مبارزه با قاچاق از مواد مخدر گرفته تا سوخت و کالا از اولویت‌های مرزبانی استان بوده است که برای اقتصاد کشور بسیار اهمیت دارد. 
26 تا 30 دستگاه در این مبارزه ایفای نقش دارند که توانسته‌اند با همکاری اقدامات موثری در این مبارزه داشته باشند. در همین راستا حمایت‌ها و عملکرد دستگاه قضا در همکاری با مرزبانی و نیروی انتظامی استان نقشی موثر داشته است. تا این لحظه بیش از 3 میلیون 700 هزار لیتر بنزین کشف شده است و در مجموع 390 میلیارد تومان کالا کشف و ضبط شده است. وی در پایان به قاچاقچیان هشدار دادند که امسال سالی سخت برای این قانون شکننان و قاچاقچیان خواهد بود که با همکاری مردم، دستگاه قضا، اصحاب رسانه رقم زده خواهد شد.
https://siasatrooz.ir/vdcgxy9qqak9xt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی