شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷
کد مطلب : 127426

دروغ به کوروش چرا؟!

هموطنان عزیز، فقط امیدوارم امروز که ۷ آبان است، هجوم نبرید به سوی شیراز و پاسارگاد و بگویید ما فرزندان کوروشیم! امروز زاد روز پدرمان است! و نگویید ما وارثان تمدن چند هزار ساله هستیم!
لطفا بنشینید کنج خانه‌هایتان، ما همین‌هایی هستیم که می‌بینید! همین‌هایی که قوت لایموت مردم را احتکارمی کنیم! همین‌هایی که دوز و کلک و حقه بازی ابزار کار و پیشرفت‌مان شده است.
به کوروش حتما بگویید که گوشت سگ و گربه را به‌عنوان غذا به مردم می‌فروشیم و معماران‌مان بناهایی می سازند که بر سر مردم آوار می‌شود!
به کوروش بگویید که طبیبان، مردم را دردمند می‌خواهند و تا زیر میزی نگیرند به مداوای بیماران و دردمندان نمی‌پردازند!
به پدرتان کوروش بگویید جماعتی شده‌اید که از فرهنگمان فراری شدیم و در محاوراتمان به جای سخن پارسی  می گوییم «اوکی»،«عجیجم» و...!
بگویید، جماعتی هستیم که مبارزه با گرانفروشی، وقتی کالایی مثل مرغ گران‌تر می‌شود مدام در صف های طولانی، «هروله» می زنیم!
اگرجرات دارید، به کوروش بگویید که پسرانش «زیر ابرو» برمی دارند و صورتشان را«بند» می‌اندازند! و دخترانش هم عفاف و حجاب را کنار گذاشته‌اند.
به کوروش بگویید که شبکه‌های ماهواره‌ای،«جم»، «سعودی نشنال»، «بی بی سی» شده قبله آمال برخی زنان و مردانی که با کتاب خواندن بیگانه شده‌اند!
 به کوروش بگویید «دروغ»، «ریا» و«نفاق» در میان مایی که کنار مزارت هستیم سکه رایج بازار شده و دیگر آدم‌ها به هم رحم نمی‌کنند!
به کوروش بگویید، ما خود دروغیم، دروغگویانی که ماسک‌های قشنگ بر چهره زده‌ایم و درکافی‌شاپ‌ها آروغ‌های روشنفکری می‌زنیم!
لطفا نگویید کوروش پدرمان است و به زیارت پاسارگادش آمده‌ایم!
کمی به رفتارهای خود نگاهی بیندازید، آیا سنخیتی می‌بینید با کوروش؟!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcj8aevmuqe8xz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی