يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
کد مطلب : 127511

این‌ها را ضد انقلاب و معاندین نمی‌گویند؟!

۱- سطح پوشش بیمه بازنشستگی عملا قادر به پوشش فعالان اقتصادی غیر مزد و حقوق بگیر نبوده و نارسایی نظام بیمه‌ای دراین زمینه مشهود است.
۲- مشکلات مالی صندوق بازنشستگی در بسیاری از موارد محصول ناکارآمدی نظام اقتصادی و تحمیل هزینه‌های ناشی از تورم فزاینده، نرخ بیکاری بالا که موجب کاهش ورودی جدید در صندوق‌ها شده است.
۳- صندوق‌های بازنشستگی نه تنها قادر به ایفای نقش موثر در تأمین مالی سرمایه گذاری نیستند بلکه به دلیل نیاز به تامین مالی از بودجه عمومی، از توان دولت در این زمینه می‌کاهند.
۴- عملکرد صندوق‌های بازنشستگی به گونه‌ای بوده است که وابستگی آن‌ها به بودجه دولت ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده و وضعیت نگران کننده صندوق‌های بازنشستگی به یک نگرانی مهم و اصلی تبدیل شده است.
*موارد فوق را معاندین، ضد انقلاب و رسانه‌های دشمن منتشر نکرده‌اند بلکه اینها حقایق تلنبار شده‌ای است که صندوق‌های بازنشستگی در ایران را به ورطه بازنشستگی کشانده و اینک در گزارشی از سوی «مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی» که بازوی علمی و پژوهشی قوه مقننه است منتشرشده،‌ با این گزارش علمی و دقیق دیگر فرصتی برای فرافکنی و پیدا کردن دشمن فرضی نمی‌ماند.
توپ در زمین قوه مجریه، مقننه و قضائیه است که آستین بالا بزنند و فکری به حال این «آش شور شده» بکنند وگرنه فردا دیر خواهد بود.

فرهاد خادمی

 
https://siasatrooz.ir/vdcezf8zzjh8wni.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی