دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
کد مطلب : 127519

دوستان نادان، مردم نشناس یا نفوذی؟!

چند روزی است که انتشار یک ویدئو از خانمی در شهر کرج که خود را خیلی سوپر انقلابی می‌داند منتشر شده است که حتی دل متدینین و بچه حزب‌اللهی‌ها را به درد آورده است. این خانم چشم‌هایش را بسته است و دهانش رابازکرده وگفته: کشور مال ما حزب اللهی است!
حال این که این خانم خودش را بر چه مبنایی حزب اللهی می‌داند بر کسی معلوم نیست و مهمتر از همه این که اصولا معیار حزب اللهی بودن از نظر ایشان چیست باز هم مشخص نمی‌باشد.
این خانم محترم که هر از گاهی با نظرات شاذ، کشور و مردم را به چالش می کشاند با تاریخ و جغرافیای کشور بیگانه است، ایشان نمی‌داند که ایران عزیزمان مجموعه‌ای از فرهنگ‌ها، اقوام، نژادها، زبان‌ها و عقاید مختلف است که قرن‌ها در کنارهم به خوبی و خوشی زندگی کرده‌اند، این خانم نمی‌داند بیش از۳۰۰ هزار شهید عزیز را همین مردمی که خیلی‌هایشان به زعم شما حزب‌اللهی نیستند تقدیم انقلاب کرده‌اند، یکی نیست به این خانم با تحرکات مشکوک بگوید صدها شهید عزیز اقلیت‌های دینی را در کجای نمودار ذهنی‌ات جای می‌دهی؟ آیا اینان صاحب و مالک این مملکت نیستند؟ ملاقات رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدا و جانبازان اقلیت‌های دینی از منظر شما چه توجیهی دارد؟ اگر خودتان را ولایتمدار و حزب اللهی می‌دانید که شخص بنده در آن شک کامل دارم چرا پشت سر ولایت حرکت نمی کنید؟ چرا اینقدرعلاقه دارید با بعضی حرف‌های نادرست برای کشور چالش ایجاد و دوگانگی ایجاد کنید این حرف‌ها و نظرات شما دقیقا خواسته و نقشه اصلی دشمن است که از طریق افرادی ماننده شما و نفوذی‌ها در حال اجرا است. شما چرا در زمین دشمن بازی می کنید؟ این تحلیل‌های آبدوغ خیاری را چه کسانی به شما دیکته‌ کرده‌اند تا خودنمایی کنید؟
پیشنهاد بنده به شما این است که برگردید از کلاس اول راهنمایی شروع کنید به خواندن و مطالعه کردن درباره تاریخ ایران، هویت مردم ایران، دینداری ایرانیان، رشادت‌های مردم ایران و... را بخوانید و بر دانش‌تان بیفرایید. در ضمن قسمت اول و دوم فیلم «اخراجی ها» را هم چند بار ببینید که همه رزمندگان اسلام در جبهه‌ها هم از میان نماز شب خوان‌ها به جبهه‌ها نرفته بودند! لطفا کمی از فسفر مغزتان کار بکشید!
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdccsmqso2bqip8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی