جناب آقای دادستان محترم شهرستان شهرکرد
در سال ۱۳۹۰بر اساس یک تصمیم غیرکارشناسی و احساسی با نادیده گرفتن نظرات مخالف و منتقد احداث«برج‌های دوقلوی شهرکرد» در خیابان شریعتی از سوی شورای شهر و شهردار وقت کلید خورد!
نامناسب بودن محل احداث، در نظر نگرفتن مسائل و مشکلات ترافیکی، از بین بردن هویت بصری شهری، ایجاد مزاحمت برای ساکنین همجوار، ظرفیت نداشتن اقتصادی و تجاری شهر برای احداث چنین ساختمانی و... از جمله ادله مخالفین با این طرح بود که البته آنچه به‌جایی نرسید فریاد منتقدین بود و سرانجام شهردار وقت شهرکرد و یارانش در شورای شهر کاری کردند کارستان و میلیاردها تومان بدهی برای شهروندان شهرکردی ببار آوردند و دست آخر از کسوت شهرداری به کسوت نمایندگی در بهارستان تهران درآمدند و شهرکردی‌ها را با بانک شهر به یک مصاف نابرابر فرستادند!
روزها و هفته‌ها گذشت و کنتور دریافت سود وام‌های شهرداری شهرکرد از بانک شهر مدام کار می‌کرد و شماره می‌انداخت که البته کلمه «سود» همان «ربا و نزول» سابق است که حالا مدرن شده و سود نام گرفته است!

جناب مدعی‌العموم محترم!
اعداد و ارقام سودهای پرداختی به بانک شهر چنان سرسام آور است که شهرداری شهرکرد مجبور به «شهرفروشی» شده و املاک و ابنیه مرغوب به فروش رفته اما هنوز «چاه ویل» بانک پر نشده و همچنان گرسنه است و آماده بلعیدن شهر. در حقیقت شهرداری شهرکرد سرمایه آیندگان را هم فروخته تا شکم بانک را سیر کند.
از سال  ۹۰ تاکنون چندین دوره شورا به پایان رسیده و چندین نفر هم جامه شهرداری به تن کردند، اما هیچکدام از این جماعت نتوانستند برای این «غده سرطانی» چاره‌ای بیندیشند و تیرآهن‌های زنگ زده همچنان در حال «دهن‌کجی» به شهروندان است.

جناب دادستان محترم!
شما مرد قانون هستید و در سمت مردم ایستاده‌اید تا داد مظلومان و محرومان را از کسانی که به اموال عمومی و مایملک شهر دست درازی می‌کنند بستانید.
۱- جای تعجب نیست که چرا طی ۱۲سال گذشته هیچ اراده‌ای برای تعیین تکلیف این ساختمان مخروبه در مرکز شهر وجود نداشته است؟!
۲- ترک فعل شوراییان و شهرداران سابق و اسبق شهرکرد در کدام محکمه باید رسیدگی شود تا حقوق تضییع شده شهروندان شهرکرد استیفا شود؟
۳-چرا شهرداری شهرکرد دست از بلندپروازی برنمی‌دارد و عطای برج‌های دوقلو را به لقایش نمی‌بخشد و ساختمان فعلی را در همین سبک و سیاق که هست تکمیل و به مردم واگذار نمی‌کند؟
۴-اگر شهرکرد برج دوقلو نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟ این لاکچری بازی‌ها کدام درد از دردهای بی درمان مردم شهرکرد و حتی استان را درمان می‌کند؟
۵-چرا شهرداری شهرکرد بیلان و عملکرد هزینه‌ها و سودهای پرداختی به بانک شهر طی این ۱۲سال را منتشرنمی‌کند تا مردم بدانند چه هزینه‌های نجومی و کهکشانی از جیب آن‌ها روانه بانک شده است؟ این پنهانکاری چه دلیلی دارد و چرا مطابق با قانون مصوب گردش آزاد اطلاعات مسائل مرتبط با این برج‌ها در سایت شهرداری بارگذاری نمی‌شود؟ به راستی چه کسانی از احتکار اطلاعات و آمارها منتفع می‌شوند؟ و با انتشار این آمار و ارقام چه کسانی متضرر می‌شوند و منافع شان به خطرمی‌افتد؟

آقای دادستان!
زیاده عرضی نیست، از تصدیع اوقات شریفتان پوزش می‌طلبیم. اما بدانید چشم امید همه مردم به قلم و دستور موکد شما است تا مسئولان و مسببان این مصیبت را پای میز قانون ببینند، همانگونه که ریاست محترم قوه قضائیه طی چند ماه گذشته بر مبارزه با گلوگاه‌های فساد اداری تاکید داشته‌اند امیدواریم شما پیشاهنگ این
اقدام باشید. باقی بقایتان.
 
فرهاد خادمی
https://siasatrooz.ir/vdcbwwb8arhb58p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی