شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
کد مطلب : 127834
اهدای بمب‌های سنگرشکن آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه

جنایت هولناک جدید در «شجاعیه»

جنایت هولناک جدید در «شجاعیه»
منابع فلسطینی از ارتکاب جنایت هولناک جدید از سوی رژیم صهیونیستی در در شمال غزه خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود با بمباران شهرک الشجاعیه در شرق نوار غزه بیش از ۳۰۰ فلسطینی را به شهادت رساند. همچنین منابع فلسطینی از ارتکاب جنایت هولناک جدید از سوی رژیم صهیونیستی در منطقه فالوجا در شمال غزه خبر دادند و اعلام کردند بیش از ۱۰۰ نفر در جریان حمله به این منطقه به شهادت رسیده‌اند. جنگنده‌های اسرائیلی ساختمانی مسکونی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه که افراد آواره و بی‌سرپناه آنجا اسکان داده شده بودند، بمباران کردند که در این جنایت وحشیانه بیش از ۱۰۰ فلسطینی شهید شده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.از سوی دیگر رژیم صهیونیستی با بمب‌های ممنوعه فسفری شمال نوار غزه را هدف قرار داد. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خیابانی را که خان یونس و رفح را به هم متصل می‌کرد بمباران کرده و آن را تخریب کردند.جنگنده‌های اسرائیلی برج‌های مسکونی شهرک حمد در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را بمباران کردند که طی آن تعدادی از واحدهای مسکونی آن تخریب شد.
در این میان یک رسانه غربی از اهدای بمب‌های سنگرشکن از سوی دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم و ویرانی بیشتر نوار غزه به بهانه مقابله با مقاومت پرده برداشت.افشای اهدای بمب‌های سنگرشکن(ضد استحکامات) از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم بی دفاع غزه بار دیگر بر همدستی و شراکت مستقیم کاخ سفید در جنایات ضد بشری اشغالگران مهر تایید زد.وال استریت ژورنال  از اهدای بمب‌های سنگرشکن از سوی دولت آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم و ویرانی بیشتر نوار غزه به بهانه مقابله با مقاومت پرده برداشته است.
این رسانه به نقل از مسئولان آمریکایی فاش کرد که دولت آمریکا، اسرائیل را به 100 بمب سنگرشکن blu109 مجهز کرده است.هزاران تن از حامیان فلسطین در تداوم اعتراض علیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، برای هشتمین هفته متوالی در شهرهای مختلف انگلیس تظاهرات کردند.معترضان در خیابان‌های سرد و برفی در شهرهای مختلف انگلیس سرازیر شده و بار دیگر موجی از خشم و عصبانیت خود را از کشتار مردم فلسطین به نمایش گذاشتند.
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی ادعا کرد که ایالات متحده، قطر و مصر به همکاری با یکدیگر برای برقراری آتش بس میان اسرائیل و حماس ادامه خواهند داد. او همچنین ادعا‌هایی را که قبلاً ایالات متحده و اسرائیل مطرح کرده بودند، تکرار کرد و گفت حماس با ارائه ندادن لیست جدیدی از اسرا که اسرائیل مایل به آزاد کردن آن‌ها بود، شرایط آتش‌بس را زیر پا گذاشت.سخنگوی جهاد اسلامی درباره عملیات رژیم اسرائیل در غزه تصریح کرد مقاومت برای همه گزینه‌ها و احتمالات آماده است.داوود شهاب همچنین تأکید کرد که مقاومت فلسطین خود را به دفاع از مردم و جلوگیری از طرح‌های اشغالگران متعهد می‌داند. او با اشاره به حملات راکتی امروز مقاومت فلسطین به سمت فلسطین اشغالی گفت: « پیام حمله راکتی امروز مقاومت این است که آنها کاملاً آماده نبرد هستند.»یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گوید سران حماس بعد از کشف شیوه‌ نفوذ ارتش این رژیم، جزئیات عملیات طوفان الاقصی را به دور از دستگاه اطلاعاتی اسرائیل میان خود رد و بدل کرده‌ و تل‌آویو را کاملا فریب دادند.روزنامه «جروزالم پست»،  نوشت: «برخی منابع امنیتی اسرائیل برآورد می‌کنند که سران حماس [از جمله] محمد ضیف [فرمانده کتائب القسام] و یحیی السنوار [رئیس حماس در غزه] از نظارت شدید دستگاه اطلاعات اسرائیل باخبر بوده‌اند و از شیوه‌هایی سِری برای انتقال پیام‌ها [میان خود] استفاده می‌کرده‌اند».پایگاه ای‌بی‌سی آمریکا به نقل از تحلیلگران مسائل امنیتی برقراری آتش‌بس اخیر در غزه را «پیروزی خالص برای حماس» توصیف کرده است. روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده اسرائیل در حال تلاش برای اجرای یک «عملیات چندساله ترور» برای حذف فیزیکی سران حماس بعد از اتمام جنگ غزه است.
پلیس آمریکا از خودسوزی یک فرد معترض به اقدامات رژیم اسرائیل مقابل کنسولگری این رژیم در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا خبر داده است.پلیس اشاره‌ای به هویت این فرد نکرده اما اقدام او را «اعتراض سیاسی با عمل افراطی» توصیف کرده است. پلیس آمریکا و رسانه‌های بین‌المللی به جزئیات بیشتری درباره جزئیات اعتراضات این فرد معترض اشاره‌ای نکرده‌اند. شهرهای مختلف آمریکا در هفته‌های گذشته به صحنه اعتراضات مردمی علیه اقدامات اسرائیل در غزه و حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا از رژیم تبدیل شده است.  علی‌رغم آنکه رسانه‌ها و پلیس آمریکا اشاره‌ای به جزئیات اعتراض این فرد معترض نکرده‌اند سرکنسول اسرائیل در بیانیه‌ای گفته است: «غم‌انگیز است که شاهدیم نفرت و اقدامات تحریک‌آمیز علیه اسرائیل با این روش وحشتناک ابراز می‌شود.»
«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه بار دیگر با انتقاد لفظی از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کرد حماس سازمانی تروریستی نیست، حماس بیش از هر چیزی واقعیت فلسطین است و یک جزب سیاسی است و به عنوان یک حزب سیاسی در انتخابات شرکت کرده و پیروز شده است. وی دراین‌باره گفت: وقتی برای اولین بار به آمریکا آمدم، با نمایندگان جامعه یهود دیدار کردم. ۲۰ سال پیش از من درباره حماس پرسیدند. من پاسخ دادم حماس یک سازمان تروریستی نیست. اینها صرفاً افرادی هستند که به مبارزه خود بر سر شماری از زمین‌هایی که موفق به کنترل آن شده اند ادامه می‌دهند. از سال ۱۹۴۷ تا به امروز.
ینس لارک، مقامات ارشد سازمان ملل متحد شرایط در نوار غزه را «فاجعه‌بار» توصیف کرده و از طرفین خواستار برقراری آتش‌بس دائمی شدند.جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پس از یک هفته آتش‌بس، باردیگر بمباران نوار غزه را از سر گرفته و غیرنظامیان فلسطینی را برای یافتن پناهگاه آواره کرده‌اند.ولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، درباره این مساله گفت: ازسرگیری جنگ در غزه، فاجعه‌بار است. از تمام طرفین و کشورهایی که روی آنها نفوذ دارند، می‌خواهم که به منظور حصول اطمینان از آتش‌بس بشردوستانه، تلاش‌های خود را بلافاصله دوبرابر کنند.
https://siasatrooz.ir/vdcc1mqs02bqi48.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی