يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
کد مطلب : 128876
جنایت تازه صهیونیست‌ها در دیرالبلح با بمباران محموله کمک‌های بشردوستانه رقم خورد

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای «طوفان رمضان»

فراخوان گروه‌های فلسطینی برای «طوفان رمضان»
همزمان با ثبت جنایت جدید صهیونیست‌ها و هدف قرار دادن محموله‌های کمک‌های بشر دوستانه، گروه‌های فلسطینی به صورت منسجم خواستار بسیج ضد صهیونیستی جهانی در ماه مبارک رمضان برای تحریم این رژیم و افزایش فشار بر آن جهت توقف نسل‌کشی در غزه شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای مشترک حمایت کامل خود را از اعتراضات بین‌المللی تحت عنوان طوفان جهانی در طول ماه مبارک رمضان ضد رژیم صهیونیستی اعلام کردند. گروه‌های مقاومت از وجدان‌های بیدار جهانی خواستند تا بزرگترین تحرک رسمی و مردمی در جهان را در سطح ملی و منطقه‌ای و بین المللی طی ماه مبارک رمضان به کار بگیرند تا عدالت آرمان فلسطین پیروز شده و فشارها برای توقف نسل کشی و کشتار جمعی مردم در غزه افزایش پیدا کند و توطئه‌های اشغالگران صهیونیست با شکست مواجه شود.گروه‌های فلسطینی درخواست کردند که این تحرکات شامل تمامی انواع تحریم علیه صهیونیست‌ها و قطع کمک‌های امدادی به اشغالگران شده و اعتصاب در میادین شهری و برپایی راهپیمایی در تمامی پایتخت‌ها و شهرهای جهان را نیز در بر گیرد.
همچنین «ابوحمزه» سخنگوی نظامی جهاداسلامی در سخنانی از همه ملت‌های عربی و اسلامی خواست تا در ماه مبارک رمضان یک بسیج عمومی بزرگ برای دفاع از مردم فلسطین و غزه ترتیب دهند و ماه رمضان را تبدیل به ماه وحشت اشغالگران کنند.رژیم صهیونیستی در ادامه نسل‌کشی در غزه، موجب شهادت هشت کودک دیگر از جمله یک نوزاد شیرخواره در بیمارستان کمال عدوان غزه به دلیل گرسنگی و سوء‌تغذیه شد.شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۰ هزار و ۲۲۸ نفر و شمار مجروحان به ۷۱ هزار و ۳۷۷ نفر افزایش یافته و اشغالگران علاوه بر بمباران‌ها و حملات نظامی گسترده و همه‌جانبه، حلقه محاصره و قحطی را علیه ساکنان غزه تنگ‌تر کرده‌اند و هیچ ابایی از هدف قراردادن تجمع فلسطینی‌های منتظر دریافت کمک‌های بشردوستانه با گلوله‌های تانک ندارند. اتفاقی که پنجشنبه پیش در خیابان الرشید غزه روی داد و موجب شهادت دست‌کم 112 نفر شد. منابع محلی  از جنایت تازه صهیونیست‌ها در دیرالبلح خبر دادند که طی آن کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه هدف حمله قرار گرفته است.بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین جنایت خود در نوار غزه، یک کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه را در شهر دیر البلح در مرکز این باریکه بمباران کرد.در این جنایت ۸ نفر شهید و شماری هم زخمی شدند. این کامیون وابسته به انجمن کویتی تکوین بوده است.دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بار دیگر خواهان برقراری آتش بس در نوار غزه و رساندن کمک‌های انسانی به اهالی این منطقه شد. همچنین هزاران آمریکایی بار دیگر با تظاهرات در خیابان‌های کلان‌شهر‌های آمریکا درخواست برقراری آتش‌بس و توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را تکرار کردند.عضو شورای عالی سیاسی یمن گفت که نخست‌وزیر انگلیس مسئول غرق‌شدن کشتی روبی‌مار در دریای سرخ است.سخنگوی سرایا القدس با تاکید بر اینکه جنگ غزه با شکست اشغالگران به پایان خواهد رسید از همه ملت‌های امت عربی و اسلامی خواست از مجاهدان مقاومت در یمن و لبنان و عراق و ... الگو بگیرند و ماه رمضان را ماه رعب و وحشت برای صهیونیست‌ها قرار دهند.منابع وابسته به وزارت بهداشت و هلال احمر فلسطین در نوار غزه از افزایش تعداد شهدای جنایت صهیونیست‌ها در خیابان الرشید غزه خبر داده و اعلام کردند که وضعیت کودکان در شمال غزه به شدت وخیم بوده و خطر مرگ بر اثر گرسنگی بیش از پیش آنها را تهدید می‌کند.حامیان فلسطین در اعتراض به موضع دولتهای غربی در قبال جنگ غزه، مهمانی میان نخست وزیران کانادا و ایتالیا را برهم زدند. یک مقام سابق آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی) تاثیر کمک‌های هوایی به مردم جنگ زده و محاصره شده نوار غزه را زیر سوال برد.رییس‌جمهور قبرس شمالی از «مواضع ریاکارانه و استانداردهای دوگانه» کشورهای ابرقدرت جهان در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد کرد. «آرسین تاتار» رئیس‌جمهور قبرس شمالی گفت که برخی از کشورهای بزرگ جهان در قبال قتل‌عام اسرائیل در نوار غزه «مواضع ریاکارانه و استانداردهای دوگانه» دارند.
https://siasatrooz.ir/vdcjaoevmuqe8oz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی