دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد مطلب : 128892
حزب‌الله به رژیم صهیونیستی درباره هر حماقتی علیه لبنان هشدار داد

شکستی بدتر از جنگ ۲۰۰۶ در انتظارتان است

شکستی بدتر از جنگ ۲۰۰۶ در انتظارتان است
معاون دبیرکل حزب‌الله با اعلام اینکه حمایت‌های آمریکا از اشغالگران موجب طولانی شدن تجاوز به غزه شده است به صهیونیست‌ها هشدار داد که هرگونه حماقت علیه لبنان برای اسرائیل با شکستی بدتر از شکست در جنگ جولای ۲۰۰۶ همراه خواهد بود.
شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی خود اعلام کرد که طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها بوده و هیچ بحثی بر سر مشروعیت این نبرد وجود ندارد. آمریکا به دنبال سیطره بر منطقه ما بوده و می‌خواهد منطقه ما را به شکلی تغییر دهد که در آن همه کسانی که مقابل استکبار آمریکا می‌ایستند، تسلیم این کشور شوند.وی افزود: اگر حمایت‌های آمریکا از اسرائیل در تجاوزات این رژیم علیه غزه نبود صهیونیست‌ها هرگز نمی‌توانستند به این تجاوز ادامه دهند. تجاوز امروز علیه غزه در وهله نخست یک تجاوز آمریکایی و بعد اسرائیلی است. هدف از این تجاوز نسل‌کشی فلسطینی‌هاست نه پاسخ به عملیات طوفان الاقصی.معاون دبیرکل حزب‌الله گفت: تداوم این تجاوزات، بیهوده است و نتیجه‌ای جز کشتار مردم بی‌دفاع و ویران کردن خانه‌ها ندارد. صهیونیست‌ها در این جنگ به هیچ هدفی نرسیدند و نتوانستند مقاومت را از بین ببرند یا اسرایشان را آزاد کنند. تجاوز به غزه به بن بست رسیده و زمانی که متوقف شود به معنای پیروزی برای فلسطینیان است. اسرائیل امروز در مرحله درماندگی قرار دارد و ملت فلسطین از قلب نبرد و با شکم گرسنه در غزه اعلام کردند که صبور هستند و هرگز تسلیم نمی‌شوند و تا زمان آزادی فلسطین به فداکاری ادامه می‌دهند.
در همین حال نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان اعلام کردند که یک نیروی اسراییلی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان در منطقه دره قطامون هدف قرار گرفت.گفته شده که این نظامی اسراییلی در دره قطمون روبروی شهر رمیش با موشک حزب الله هدف قرار گرفته است. این نظامی در تلاش برای نفوذ به خاک لبنان بوده است.همچنین در این گزارش گفته شده که نظامی مذکور یک نیروی اسراییلی از تیپ گولانی بود.مقاومت اسلامی حزب الله لبنان همچنین افزود که بامداد دوشنبه مجاهدان این گروه پادگان زرعیت و اطراف آن را با سلاح‌های توپخانه ای هدف قرار دادند.در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام رزمندگان مقاومت اسلامی، نظامیان دشمن را به شلیک گلوله‌های دودزا برای پوشش عملیات انتقال کشته‌ها و زخمی‌ها از موقعیت هدف قرارگرفته با بالگرد، وا داشت.رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که گروهی از نظامیان ارتش این رژیم در منطقه اشغالی «معیان باروخ» واقع در اصبع الجلیل با موشک ضدزره هدف قرار داده شده‌اند.همچنین از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک الخیام واقع در بخش شرقی مرزهای جنوبی لبنان را با بمب‌های فسفری و گلوله‌های توپخانه مورد هجوم قرار داد.
حزب‌الله لبنان هم اعلام کرد که برای اعلام حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «المطله» هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است.در بیانیه حزب‌الله در خصوص این عملیات آمده است: در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۲۰ ظهر روز یکشنبه (به وقت محلی) تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «المطله» با سلاح مستقیم و با دقت هدف قرار دادند.مبارزان مقاومت اسلامی در لبنان، عصر دیروز نیروهای رژیم اشغالگر را که در تلاش برای نفوذ به داخل خاک لبنان در منطقه "وادی قطمون" بودند هدف حمله موشکی قرار داد.
مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در باریکه غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مبارزان مقاومت اسلامی، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هنگام تلاش برای نفوذ به داخل خاک لبنان در منطقه وادی قطمون مقابل منطقه "رمیش" هدف حمله موشکی قرار داد و شماری از آنها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرد.عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با تاکید بر گزینه مقاومت علیه اشغالگران گفت: حزب الله فقط از پنج درصد توان خود علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرده است. «علی فیاض» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اعلام کرد: باید تحولات غزه، جنوب لبنان و منطقه را پس از عملیات طوفان الاقصی به دقت مورد توجه قرار داد و از آن درس گرفت. اولین درس اینکه ما در برابر جنایات اسرائیل با پوشش آمریکا و اهمال غرب روبرو هستیم. ما جز توان و تکیه بر خود و آمادگی کامل تا بتوانیم از خود، سرزمین، حاکمیت و کشورمان از طریق مقاومت دفاع کنیم، راهی دیگر نداریم.
وی با بیان اینکه غیر از مقاومت، دیگر گزینه ها ناکارآمدی خود را ثابت کرده است و مادامی که اسرائیل غیرنظامیان و روستاها و عمق لبنان را هدف قرار می‌دهد، افزود: وظیفه ما واکنش نشان دادن با هدف بازدارندگی دشمن و کوتاه کردن دست آن و بازگردانیدن امنیت و ثبات به روستاها و مناطق مورد هدف است. ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که گزینه ای غیر از دفاع از خود نداریم و دشمن ما اشغالگر و متجاوز است و ما مورد حمله قرار گرفته‌ایم.وی با اشاره به حمایت آمریکا از رژیم صهونیستی در جنگ غزه گفت: کشتار «الرشید» از سوی دشمن صهیونیست علیه گرسنگان در غزه، بار دیگر شراکت کامل آمریکا را نشان داد و اینکه ژست آن درباره غیرنظامیان و برخی کمکهای نمادین، ظاهرفریبی است به ویژه که آمریکا همچنان آتش بس را به تعطیلی کشانده و پوششی برای جنایات تل آویو فراهم می آورد.
https://siasatrooz.ir/vdchw6nzi23ni6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی