سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد مطلب : 129426
ختم رسیدگی به پرونده امیرحسین مقصودلو

پایان تتلو!

پایان تتلو!
می‌خواست بخواند، ‌نگذاشتند، زیر زمینی می‌خواند، رفتار و کردار ناپسند هم داشت، بعدها حتی به او اجازه داده شد تا بر روی یک ناو برای ایران بخواند، این هم نتوانست کار او را راه بیندازد، به هر دری زد تا شاید برایش مجوز صادر شود نشد که نشد.
حتی به دیدار یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم رفت، توبه و ابراز ندامت هم کرد،‌ تجلیل هم شد در یکی از خبرگزاری‌ها، اما پس از چندی توبه شکست و به ترکیه رفت و در آنجا برای خودش کیا و بیایی راه انداخت.
همه بدنش را تتو کرد، جایی در بدن او وجود ندارد که سالم باشد، لب و گوش‌هایش هم چیزهایی آویزان است حتی با همان‌ها در دادگاه حاضر می‌شود، جالب است لباس زندانی هم به تنش نمی‌کنند.
آیا او مجرم است؟ یا قربانی آن چه که می‌گوید؟ کمبودها باعث شد تا تتلو چنین شود؟ خودش می‌گوید آموزش درستی ندیده است اما چرا چنین فردی به بیراهه می‌رود؟ چرا همواره بهانه‌های اینچنینی افراد را به فساد می‌کشاند؟ آیا بهانه او قابل قبول است؟
از ایران که رفت، کنسرت‌هایش در ترکیه برقرار بود، پر تعداد تا جایی که بلیط‌هایش با قیمت‌های گران به فروش می‌رسید. او چه داشت که اینگونه جوانان و نوجوانان برایش سر و دست می‌شکستند؟
آنجا به فریب و اغوای هوادارانش مشغول بود و غرق در مواد مخدر،‌ حتی یکی از بازیگران هم به او پیوست و چند صباحی را با او زندگی کرد، اما با فضاحت بیرونش انداخت. سرانجام سال گذشته به ایران بازگردانده شد و اکنون دادگاهش به پایان رسیده است. او در دادگاه ابراز پشیمانی کرده، همچون دفعه قبلی، اما چه تضمینی است که بار دیگر دست به خطا نزند؟ ضرب المثلی است که می‌گوید؛ توبه گرگ مرگ است، در باره امیر مقصودلو چقدر مصداق دارد، خدا می‌داند. اما آنچه مسلم است این که، وکیلش گفته تتلو در زندان متحول شده و توبه کرده، حتی شعری در وصف حضرت علی (ع) گفته که از زندان آزاد شود می‌خواهد آن شعر را بخواند،می‌گوییم، قضاوت با خدا و دادگاه، قضاوت و داوری کار ما نیست، اما برای توجیه اشتباهات و خطاهایی که مرتکب شده‌ای آقای تتلو! حضرت علی امیر مؤمنان(ع) را دستاویز قرار نده، خودت باش از خود مایه بگذار و به زندگی عادی بازگرد.
متهم در آخرین جلسه دادگاه پاسخ داده؛ قصدم ترویج مواد مخدر نبود، می‌خواستم برای کسانی که آلوده به مشروبات الکلی و مواد مخدر هستند جایگزین گیاهی معرفی کنم تا ضرر کمتری داشته باشد که این اشتباه بوده و اشتباهم را می‌پذیرم. در یک استوری اینستاگرام از خانم‌های ۱۵ تا ۲۰ سال برای ساخت ویدیوی یکی از آهنگ‌ها دعوت شد که طبق قانون اروپا این موضوع را کودک‌آزاری تلقی کردند و صفحه را بستند.قطعا اشتباهاتی داشتم و خیلی از رفتارهای من اشتباه بوده است. به خاطر اشتباهاتی که داشتم معذرت‌خواهی می‌کنم.آموزش مناسبی ندیدم و اشتباه کردم!
اینها تمام آن چیزی است که تتلو در دادگاه گفته و رسانه‌ای شده است، هر چند بیشتر از اینها باید سخن گفته باشد اما به همین اندازه هم کافی است. اتهامات او مشخص استف تفهیم اتهام شده و اکنون دادگاه وظیفه دارد، بر اساس عدالت حکم صادر کند؟
آیا تتلو تبرئه می‌شود یا به زندان محکوم می‌شود؟
https://siasatrooz.ir/vdcb59b80rhb5ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی