سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : 99906
گفت نگفت

وارونگی اتفاقات

گفتند اصولگراها می‌خواهند در انتخاب کابینه دولت دوازدهم ایجاد اختلال کنند، گفتند اصولگراها سهم می‌خواهند برای همین اسامی را معرفی می‌کنند و حتی گفتند برای اختلاف‌افکنی نام‌هایی را طرح می‌کنند ما بسیار دنبال آنهایی گشتیم که در فضای مجازی نام‌هایی را مطرح می‌کنند و گمانه‌زنی‌هایی بعضا قطعی را به عنوان وزیر مطرح می‌کنند. در این مسیر چندین بار اسم الیاس حضرتی و توئیت‌های پی‌درپی او برایمان تداعی شد.
شاید نخستین اظهارنظر او به قطعیت بخشیدن رفتن فرهادی از وزارت علوم و البته معرفی فرجی دانا و نیلی منفرد به عنوان گزینه‌های جایگزین برمی‌گردد که البته در سکوت خبری طی شد.
اما توئیت بعدی او و اشاره به اینکه محمود واعظی می‌خواهد جای ظریف را در وزارت خارجه تصاحب کند و اشاره به این نکته که او توان این کار را ندارد، با واکنشهایی از جمله واکنش خود واعظی روبه‌رو شد که در رد اظهارات حضرتی گفت: با ظریف رفاقت دارد و تلاشی برای کسب این جایگاه نکرده و ظریف را لایق‌ترین فرد این پست می‌بیند!!
روز گذشته هم دوباره توئیت الیاس حضرتی به کار افتاد و نوشت: رئیس‌جمهور به‌دنبال انتخاب وزیر دفاع از میان یکى از فرماندهان ارتش است نماینده مردم تهران در توییتر از «تغییرات احتمالی در کابینه» خبر داد و نوشت: رئیس‌جمهور به‌دنبال انتخاب وزیر دفاع از میان یکى از فرماندهان ارتش هستند.»
واقعیت این است که هر چه بیشتر درباره خط و ربط جناحی الیاس حضرتی جست و جو کردیم کمتر ارتباطی بین او و اصولگراها یافتیم! الیاس حضرتی نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس که طی روزهای اخیر در مواردی اقدام به ارائه اطلاعاتی غیررسمی درباره رایزنی‌های مربوط به نحوه چینش و ترکیب کابینه دولت دوازدهم و همچنین گزینه احتمالی تصدی شهرداری تهران کرده، در توییت‌های مختلف خود از تمایل رئیس‌جمهوری برای انتخاب گزینه‌های وزارت مدام اظهارنظر می‌کند. این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب کاربری‌اش در توییتر با هشتگ «تغییرات احتمالى کابینه»، نوشت: رئیس‌جمهور به‌دنبال انتخاب وزیر دفاع از میان یکى از فرماندهان ارتش هستند.
حضرتی در توییت دیگری که دیروز منتشر کرد، نوشت: «تغییرات احتمالى کابینه: رفتن فرهادى از وزارت علوم قطعى است و فرجى‌دانا و میلى‌منفرد گزینه‌هاى جایگزینى هستند که تمایلى به این کار ندارند.»

https://siasatrooz.ir/vdcceoqo.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی