جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
کد مطلب : 128792

صندوق رأی محل ثبت نام مدافع ایران

آن زمان که جوانان ایران برای دفاع از خاک این سرزمین به جبهه ها رفتند و جان عزیز خود را فدای مردم و میهن کردند، فراموش نشدنی است.
آن روزها رزمندگان در سخت ترین شرایط در جبهه ها حضور داشتند تا دست دشمن به ذره ای از خاک این کشور نرسد و به مردم آن به ویژه ناموس وطن تعرضی نشود.
آنها جان فدای ایران اسلامی بودند و پس از آن نیز در مقاطع دیگر، باز هم دلاوران این سرزمین برای آن که جنگ به مرزهای ایران نرسد خود را به میدان نبرد به فراتر از مرزها رساندند و از حضور دشمنان در کنار مرزها جلوگیری کردند و تاکنون صدها تن در راه دفاع از حریم و حرم به شهادت رسیدند.
اگر نبودند آن رزمندگان راه دفاع از میهن، آزادی و اقتدار کشور، اکنون مرم ایران چه سرنوشتی داشتند؟
تصور آن سخت اما بسیار ساده است، چرا که همان وضعیتی که در ذهن متصور می شویم که اگر دست دشمنانی چون داعش، گروه های ضد انقلاب همچون منافق، کومله و دموکرات و از همه مهمتر آمریکا و اسرائیل به ایران می رسید، در کشورهای پیرامون ایران اسلامی به وقوع پیوسته و همه مردم ایران آن را در افغانستان، سوریه و عراق دیده اند.
رزمندگان 8 سال دفاع مقدس از پیر و جوان برای دفاع از ایران و اسلام برای رفتن به جبهه ثبت نام می کردند و مدافعان حریم و حرم هم در ادامه راه آنها، لقب مدافعان حرم گرفتند و برای رفتن به جبهه نبرد با دشمنان، در صف ثبت نام ایستادند و برای دفاع از کشور به جنگ رفتند، اسیر شدند، به شهادت رسیدند و با قساوت کامل سر بریده شدند تا من و ما در این کشور امنیت داشته باشیم.
جوانان غیور ایران زمین همچنان در خط مقدم نبرد با دشمن حضور دارند و این وظیفه را به خوبی انجام می دهند.
قدرت و اقتدار ایران اسلامی مولفه های زیادی دارد که یکی از آنها توانمندی های نظامی است که جوانان و فرزندان همین مردم به آن دست پیدا کرده اند.
آنهایی که در خط مقدم جبهه ایستادگی می کنند، نیازمند یاری و حمایت از سوی مردم هستند، مردمی که در دوران 8 سال دفاع مقدس، جانانه از فرزندان خود در پشت جبهه حمایت کردند و در جنگ با داعش نیز چنین کردند تا گزندی به ایران وارد نشود.
دشمن راه های زیادی برای دشمنی با ایران دارد، جنگ تنها یکی از آنها است. آنها از جنگ با ایران ناامید شده اند و رو به سوی راه های دیگر برده اند.
ناامید کردن مردم از نظام اسلامی راه دیگری است که در پیش گرفته اند و برای رسیدن به آن در بحبوحه انتخابات تلاش می کنند تا مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند چرا که می دانند مشارکت پایین حکومت اسلامی را تضعیف می کند.
اما تضعیف نظام حاکم در کشور باعث چه اتفاقاتی خواهد شد؟
در این تردید نباید داشت که جمهوری اسلامی به واسطه حمایت های مردم توانسته دشمنی ها را تاکنون از سر بگذراند و اگر مشارکت پایین بیاید، تهدیدات دشمن نیز افزایش می یابد. به واقع همان اهدافی که دشمن در پی آن است مانند تجزیه، درگیری های داخلی و حتی حمله نظامی عملیاتی می شود.
هر مقطعی از تاریخ ایران، دوران دفاع مقدس است، باید همانگونه که در 8 سال جنگ، ملت ایران ایستادگی کرد تا دشمن که نظام سیاسی شرق و غرب آن زمان، از آن حمایت می کرد، شکست بخورد، اکنون و نیز دوران دفاع مقدس است. حضور هر یک از مردم ایرن پای صندوق های رأی ثبت نام آنها در جذب نیرو برای دفاع از ایران است. ایرانی که...
چون ایران مباشد تن من مباد
در این بوم و بر زنده یک تن مباد
همـه روی یکسر بـجنگ آوریم
 جهان بر بـداندیش تنگ آوریم
همه سربسر تن به کشتن دهیم
بـه از آنکه کشـور به دشمن دهـیم
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdcgy79qxak9xu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی