سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰
کد مطلب : 129160

تبادل اطلاعات و ارتباطات نتایج ارزنده نشست قوه قضاییه و رسانه‌ها است

عدالت رهبری و رویکرد رئیس قوه قضاییه دستاورد‌های درخشان را به دنبال خواهد داشت
مدیرمسئول نشریه صبح نو تبادل اطلاعات و ارتباطات را ازجمله نتایج نشست، رسانه‌ها و رئیس قوه قضاییه دانست و تعبیر مقام معظم رهبری از عدالت را با رویکرد رئیس قوه قضاییه مقوله‌ای مهم و اثرگذار خواند.
تبادل اطلاعات و ارتباطات نتایج ارزنده نشست قوه قضاییه و رسانه‌ها است
سعید آجرلو مدیرمسئول نشریه صبح نو و پایگاه خبری فردا درگفت‌وگو با سیاست روز، درباره نشست رسانه‌ها با رئیس قوه قضاییه گفت: در پیش گرفتن نشسته‌های متعدد در فاصله زمان‌های مختلف رویه‌ای قابل توجه و ارزشمند از سوی قوه قضاییه محسوب می‌شود بدین ترتیب رابطه بین نمایندگان نهاد‌های مردمی یعنی رسانه‌ها و قوه قضاییه مستحکم‌تر شده و تبادل اطلاعات شکل می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: برگزاری نشست‌هایی که در آن قوه قضاییه و رسانه‌ها با یکدیگر گفتگو داشته باشند و نکات و مقوله‌هایی را مطرح و پاسخ‌هایی را دریافت کنند، حرکت رو به جلو محسوب شده و امری ارزشمند است.
 
آجرلو به راهبرد رئیس قوه قضاییه اشاره و تاکید کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی صبرمدار است و با دقت نظر به گفته‌ها و درخواست‌های مدیران رسانه‌ها گوش کرد و امیدواریم که پیگیری نکات مطرح‌شده از سوی رسانه‌ها نیز بر پایه همین روند ادامه پیدا کند. شجاعت و کارآمدی رئیس قوه قضاییه طی ماه‌های اخیر رضایت قابل قبولی رو در سطح افکار عمومی و رسانه‌ها ایجاد کرده و این نتایج تصمیمات و برنامه‌ریزی وی محسوب می‌شود.
 
این فعال رسانه تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با عدالت را مورد بررسی قرارداد و افزود: تعبیر مقام معظم رهبری از عدالت در جلسه اخیر ایشان با دانشجویان نکات ارزشمندی را مطرح می‌کرد که نیاز است در تمام سطوح کشور به آن توجه و آن را در دستور کار قرار گیرد. عدالت ساختاری و بنیادین در دین اسلام همواره مدنظر است و این مهم به معنای فرصت برابر برای همه محسوب می‌شود؛ بنابراین به‌کارگیری این مهم قطعاً می‌تواند بسیاری از چالش‌های جامعه را برطرف کند و اعتماد عمومی را با خود همراه داشته باشد. متاسفانه جامعه امروز بر اساس تعاریفی شبه عدالت خواهان حرکت کرده و گره‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است.
 
وی افزود: حرکت و برنامه‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای در طول مدیریتش در حوزه قوه قضاییه نشان داد که به عدالت نگاهی ویژه دارد و چنانچه این رویکرد با دستورات مقام معظم رهبری ترکیب شود عدالت به معنی واقعی شکل‌گرفته و تقویت و بسط و توسعه آن در حوزه اجرا به خوبی نتایج ارزنده‌ای را به دنبال خواهد داشت.
https://siasatrooz.ir/vdcg3y9qzak9xq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی