سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : 126543

محرمی متفاوت

از جماعتی که مقابل دوربین‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای نشسته‌اند و از پول حرام شکم‌های خود را سیر می‌کنند چه انتظار می‌توان داشت جز تخریب، تمسخر و فریب.
روزها، روزهای سختی است،‌ اسلام، تشیع، ایران و مردم روزهای سنگینی را پشت سر می‌گذارند، دشمن از جبهه‌ای دیگر عملیات خود را آغاز کرده و سعی دارد نفوذ‌ش را به مواضع ما بیشتر کند.
پاتک‌های ما تاکنون از پیشروی بیشتر آنها جلوگیری کرده اما حملات آنها سنگین است.
ده‌ها شبکه‌ ماهواره‌ای فارسی زبان، شبکه‌های گسترده و به هم تنیده فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب، سایت‌های خبری و ده‌ها ابزار دیگر در دست عوامل دشمن است تا بمباران شدید تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای را بر سر ذهن و فکر و اندیشه مردم فرو بریزد تا افکار عمومی را از پایبندی به عقاید پاک و آیین و مذهب و در این روزها عشق به اباعبدالله الحسین دور کند تا از این طریق بتواند آنچه که خواسته خود است تحمیل کند.
پرچم عزای حسینی را آتش زدن، هنر نیست، مخالفت و دشمنی با آیین و مکتب مردمی که قرن‌ها است با خون مردم عجین گشته نمی‌تواند راه به جایی ببرد. شاید در این میان چند نفری با تبلیغات رسانه‌هایی چون من و تو،‌ اینترنشنال یا بی بی سی فریب بخورند و از راه به بیراهه بروند،‌ اما همین تبلیغات منفی تخریب گر که با سیاه‌دلی آنها همراه است، پایه‌های اعتقادی بسیاری را قوی‌تر و منسجم‌تر می‌کند و بسیاری را که چه بسا اعتقادی هم به محرم و عاشورا و کربلا نداشتند، به سوی خود جذب می‌کند.
اگر آن شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان، همراه بردن کودکان به آیین عزا و ماتم حسینی را بر نمی‌تابند و آن را کودک آزاری می‌پندارند،‌ کودکان این سرزمین از همان کوچکی، عشق به حسین و خاندان علی بن ابی طالب را در قلب خود می‌سازند.
حرام خوری جماعت فتنه‌گر، آن‌ها را از حق و حقیقت دور کرده و تنها چیزی که برای آنها در این چند صباح زندگی دنیایی مهم است، خور و خواب و خشم و شهوت است، وگر نه آیین عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) چه زیانی برای شما دارد که اینگونه قداره از رو بسته‌اید و عربده می‌زنید تا بتوانید اعتقادات قلبی مردم را تضعیف کند و شبهه بیندازید.
ما مانند شما سرسپردگان دین فروش و وطن‌فروش نمی‌توانیم حرام خوری کنیم، آن لقمه‌های کثیف که با پول بهائیت، صهیونیست و وهابیت تهیه شده هیچگاه از گلوی ما پایین نمی‌رود، ما مانند شما به حرام خوری عدات نکرده‌ایم، مکتب حسین چنین راه و روشی ندارد.
مکتب حسین (ع) آزادگی است، حقانیت است و عشق، که شما سرسپردگان از آن موهبت محرومید، بی‌بهره‌اید از این سفره گسترده‌ای که می‌توان بر سر آن نشست، مسیحی و یهودی و زرتشتی به حسین و آرمانش احترام می‌گذارد، محرم را گرامی می‌دارد و حتی نذر حسین و عباس هم می کند تا حاجتش را بگیرد و می‌گیرد.
این عشق ریشه‌دار است،‌ ریشه‌ای عمیق و زنده، نمی‌توان آن را با آتش زدن پرچم این نهضت، سوزاندن نخل عزا، یا با گزارش‌ها و سخنان مسموم خشکاند.
آنچه که شما خواهان آنید، استحاله فرهنگی،‌ دینی و عقیدتی مردم مسلمان و عاشق ایران است. قصد دارید مردم ایران را هم همرنگ بد رنگ خود کنید، بی فرهنگ، بی اعتقاد،‌ بی دین،‌ اما مردم ایران پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و خواهند ایستاد و می‌دانند و قلباً اعتقاد دارند که فرزند حسین (ع) خواهد آمد تا قیام به سرانجام برسد و پیروزی بزرگ الهی و انسانی را رقم بزند.
شاید آنچه اکنون در عالم می‌گذرد، نشانه‌هایی از ظهور است، برای آن که سره از ناسره سوا شود، هواسمان باشد فریب نخوریم. این روزها زمان تجدید بعیت و محکم کردن عهد و پیمان با اباعبدالله (ع) و مهدی موعود(عج) است.
محرم امسال، با محرم‌های سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی دارد، آشکار است،‌ می‌توان این تفاوت‌ها را دید. امسال کینه و عقده‌های درونی برخی فضا را تخریب کرده، نیتشان خیر نیست اما آرزو کنیم آنها هم بازگردند.
 
محمد صفری
https://siasatrooz.ir/vdci5qazpt1arw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی